چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 8:42

افشاگری های جنجالی کاپیتان سابق پرسپولیس!

سرمربی سنگ آهن بافق می‌گوید دوپینگ و تماس‌های مشکوک، در لیگ دسته اول بیداد می‌کند

خبرآنلاین:افشین پیروانی سرمربی سنگ آهن بافق كه تیمش در گروه اول مسابقات لیگ آزادگان به مقام هفتم رسید می‌گوید: «من اولین كسی بودم كه امسال بحث دوپینگ در لیگ دسته اول را مطرح كرد. با مسئولان فدراسیون فوتبال دیدار داشتم و گفتم دوپینگ در لیگ یك بیداد می‌كند اما آن‌ها گفتند برو مدرك بیاور! احتمالا منظورشان این بوده كه بازیكنانی كه دوپینگ می‌كنند ، سرنگ آغشته به مواد نیروزا كه استفاده می‌كنند را بیاورند بدهند به من تا من هم آن را به فدراسیون ببرم! به مسئولان فدراسیون گفتم من دارم علمی بحث می‌كنم. تیم حریف را هفته قبل آنالیز كردم. این هفته آمده 90 دقیقه تیم من را پرس كرده. مگر ممكن است یك هفته‌ای بدن بازیكنان حریف این‌قدر قوی شود؟ بنده خدا جواد زرینچه هم همین بحث‌ها را مطرح كرد كه كنارش گذاشتند.»

از پیروانی می‌پرسیم آیا از تیم‌های حریف با بازیكنان و مربیان شما تماس گرفته‌اند؟ كه او در جواب می‌گوید: «تا دلتان بخواهد زنگ زده‌اند. به دستیار من زنگ زده‌اند و گفته‌اند پاداش خوبی برایتان گذاشته‌ایم كنار. فقط جلوی تیمی كه بازی می‌كنید، امتیاز ندهید. یكی تلفن زده به بازیكن ما و گفته 40 میلیون پول نقد می‌دهیم كه جلوی ما بازی نكنی. این مربی كه به بازیكن ما زنگ زده، سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارد. این مربی به چه اجازه ای باید به بازیكن ما زنگ بزند؟ به ناصر ابراهیمی هم كه در كادر فنی ماست، زنگ زدند و گفتند فصل بعد مربی ما می‌شوی. فقط یك كاری كن كه هوای ما را داشته باشی. به ما راه بدهید! به یك بازیكن دیگر من از باشگاه‌ قبلی‌اش زنگ زدند و گفتند بدهی فصل قبل را صاف می‌كنیم ؛ فقط یا جلوی ما بازی نكن یا بازی كردی یك پنالتی به ما بده!»

پیروانی ادامه می‌دهد: «متاسفانه ظاهرا مسئولان فدراسیون ما نمی‌دانند یا خودشان را به ندانستن زده‌اند. اصلا در لیگ یك این مسائل بیداد می‌كند. تیم‌ها در لیگ یك از این كارها انجام می‌دهند و به لیگ برتر صعود می‌كنند، بعد وقتی می‌روند لیگ برتر دیگر نمی‌توانند از این كارها بكنند و به خاطر همین مثل جت سقوط می‌كنند و برمی‌گردند لیگ یك.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35755
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما