یکشنبه 7 آبان 1402 - 10:02

تفریحی گردشگری – معرفی بهترین پارک سرپوشیده کهگیلویه و بویراحمد/ایجاد سالن اختصاصی تولد کودک(+فیلم)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

سرویس تفریحی – گردشگری: با شروع فصل سرد برای خانواده های که فرزندان خردسال دارند یکی از دغدغه ها یافتن پارکی سرپوشیده است که بتوانند برای کودکان خود لحظاتی شاد فراهم کنند.

شاید این مسأله آنچنان به چشم نیاید اما با فراهم آوردن همین شادی و نشاط برای فرزندان است که انرژی کودکان تخلیه ک البته اگر بازی های خوبی فراهم باشد در رشد جسمی و حتی هوش فرزندان موثر است و البته قرار گرفتن در جمع هم باعث افزایش مهارت های ارتباطی و اجتماعی برای فرزندان می‌شود.

در مجتمع هتل المپيک باقری یاسوج پارک کودک و نوجوان سرپوشیده ای تدارک دیده شده که به تازگی با بهترین طراحی و گرد هم آوردن انواع سرگرمی های متفاوت بروز رسانی شده است.

این پارک برای نوجوانان هم بازی های جدید و جذابی را به این شهربازی اضافه کرده که نمونه آن را در کهگیلویه و بویراحمد کمتر دیده ایم.

بازی های فراهم شده آنچنان جذاب است که بزرگ‌ترها که کودکانشان را به این پارک می آورند نیز با بازی های فراهم شده سرگرم می‌شوند و لحظات شادی را در کنار خانواده خود سپری می‌کنند.

شهربازی سرپوشیده هتل المپيک البته مزایای دیگری دارد و آن هم قرار گرفتن در دل مجموعه ای است که رستوران، کافه، گیم نت، استخر، ماساژ و بدنسازی و… را هم یکجا دارد.

یکی دیگر از قابلیت های این شهربازی ایجاد سالن تولد کودک با طراحی به روز و جالب است که طرفداران زیادی هم دارد.

این حجم از امکانات در یک فضا مهمترین حُسنش صرفه جویی در وقت و استفاده از بهترین امکانات با قیمت های مناسب به صورت یکجا است که با توجه به مشغله و گرفتاری خانواده ها یکی از بزرگترین مزیت های مجتمع هتل المپيک باقری یاسوج است‌.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357549
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    وقتی آدرس نذاشتی
    آگهی بی خاصیتی بود

دیدگاه شما