دوشنبه 1 آبان 1402 - 13:07

جزئیات آماری ثبت نام نهایی مجلس در کهگیلویه و بویراحمد / یک نماینده فعلی، یک داوطلب شاخص، یک نماینده ادوار و یک زن و شوهر داوطلب شدند!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اخرین آمار و جزییات ثبت نام نهایی داوطلبین مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

سید جواد هاشمی مهر اظهار داشت: تا ظهر امروز ۱ آبان ماه، ۴۵ نفر با مراجعه به سایت، اقدام به ثبت نهایی داوطلبی خود نموده اند.

هاشمی مهر افزود: از این تعداد ۲۲ نفر از حوزه انتخابیه بویراحمد ، دنا و مارگون ثبت نام کرده اند که یک نفر خانم است و ۱ نفر هم از نمایندگان ادوار و ۱ نفر هم از افراد شاخص و مطرح در حوزه سیاسی اقدام به ثبت نام نهایی نموده اند.

وی ادامه داد: در حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تاکنون ۱۳ نفر ثبت نام نموده که همگی از آقایان هستند و تاکنون از نمایندگان ادوار یا افراد شاخص کسی ثبت نام ننموده است.

هاشمی مهر گفت: در حوزه گچساران و باشت هم تاکنون ۱۰ نفر ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۱ نفر نماینده ادوار بوده است ضمن اینکه هر ۱۰ نفر از آقایان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: تا کنون یکی از نمایندگان فعلی استان اقدام به ثبت نام نموده است. همچنین در بین ثبت نام کنندگان یک زن و شوهر حضور دارند.

هاشمی مهر در پایان گفت: زمان ثبت نام تا تاریخ ۳ آبان ماه ساعت ۱۸ خواهد بود و با توجه به تقویم اجرایی انتخابات احتمال تمدید این زمان بعید خواهد بود. تابناک

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357474
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما