چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 7:56

احمدی‌نژاد از صندوق دولت اصلاح‌طلب بیرون آمد

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: در زمان اصلاحات احمدی‌نژاد روی کار آمد و در صورت تایید صلاحیت خاتمی به صورت رقیب جدی وی در انتخابات وارد می‌شوم.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد از صندوق دولت اصلاح‌طلب بیرون آمد

به گزارش بويرنيوز به نقل از فارس از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پور‌محمدی سه‌شنبه شب با حضور در همایش «تبیین حضور مردم در حماسه سیاسی» در دانشگاه شیراز در جمع دانشجویان درباره سلامت انتخابات در ایران، اظهار داشت: زمانی که دولت اصلاحات بر سر کار بود و افرادی مانند آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی و معین در انتخابات حضور داشتند کسی که از صندوق این دولت خارج شد، محمود احمدی نژاد بود.

وی افزود: با رای اصولگرایان بود که احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌ جمهور معرفی شد اما در میانه راه برخی از رفتارهای او موجبات ناراحتی این حزب را فراهم آورد اما افتخار می‌کنیم که وی با رای اصولگرایان به ریاست‌ جمهوری رسید و در کنار آن نیز خوشحال نیستیم که از این جریان فاصله گرفت.

پور‌محمدی ادامه داد: ابتدای انقلاب همه ما به دنبال رای جمع کردن برای رقیب بنی‌صدر بودیم اما بنی‌صدر رای آورد بعد از آن همگی طرفدار ناطق ‌نوری بودیم اما خاتمی با رای مردم رئیس ‌جمهور شد که این اتفاقات نشان از سلامت انتخابات دارد.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  با اشاره به این‌ که در کابینه احتمالی آینده‌اش از احمدی‌نژاد به عنوان وزیر استفاده نمی‌کند، بیان داشت: من معتقدم که باید به مدیران گذشته احترام بگذاریم و لازم است که برای آن‌ها جایگاهی مناسب تعریف شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بیان وجود افراد مفسد در دولت بیان داشت: تا به حال فردی که درگیر فساد بوده و پرونده‌هایی داشته باشد، در رده اصلی و اول دولت به کار گرفته نشده اما به تازگی مشاهده می‌شود که از چنین افرادی برای داشتن مقام‌های مهم دعوت می‌شود.

پور‌محمدی درباره اعلام نام کاندیدای 1+5 تصریح کرد: قرار است پیش از ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری یازدهم، در ائتلاف به نظر واحد برسیم و کاندیدای واحد‌مان را معرفی کنیم.

وی درباره پرونده فساد بزرگ بانکی خاطرنشان کرد: این پرونده به نوع خود بسیار قوی بسته شده است و اکنون بحث تازه‌ای در مورد این پرونده وجود ندارد که در غیر این صورت، باید مطالب جدید را از زبان سخنگوی قوه قضائیه شنید.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم درباره احتمال حضور محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: طبق آخرین اخباری که ما داریم خاتمی در انتخابات حضور پیدا نمی‌کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: من شورای نگهبان نیستم، اما اگر شورای نگهبان خاتمی را تایید صلاحیت کند به صورت یک رقیب جدی با وی وارد صحنه می‌شوم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35737
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما