چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 7:55

خداداد افشاریان کاندیدای شورای شهر یاسوج شد

همزمان با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام کاندیداهای شوراها، خداداد افشاریان داور بین‌المللی فوتبال کشور کاندیدای شورای شهر یاسوج شد.

خبرگزاری فارس: خداداد افشاریان کاندیدای شورای شهر یاسوج شد

خداداد افشاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از کاندیدا شدن خود در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در حوزه شهری یاسوج خبر داد.

این داور برجسته فوتبال کشور افزود: برای خدمت به جوانان و نوجوانان شهر و دیارمان باید تلاش کنیم و امروز در عرصه فرهنگی بیش از هر زمان دیگر نیاز به هوشیاری و در صحنه بودن است.

داور بین‌المللی فوتبال کشور در پاسخ به این سئوال که فوتبال با شورا چه سنخیتی دارد، گفت: نه فوتبال بلکه ورزش امروز در صدر کارهای فرهنگی برای جلوگیری از ورود جوانان به دام‌های مختلف از جمله اعتیاد است و اکنون ورزش و خصوصاً فوتبال می‌تواند بهترین راهکار برای در مسیر قرار دادن جوانان و جلوگیری از بیراهه رفتن و انحراف آنان باشد.

این کارشناس امور ورزش ادامه داد: بر اساس دغدغه‌ای که داشتم و حضور نزدیک به 30 ساله‌ای که در ورزش و البته چندین سال در سطح اول ورزش کشور دارم به یقین به کمک دلسوزان دیگر خواهم توانست به جوانان این دیار که خود زمینه پاکی و صداقت را به دنبال دارند، قدم‌های مثبت برای کمک به آن‌ها در زمینه‌های مختلف بردارم.

وی از تجربیات خود در این زمینه گفت و ادامه داد: تقریباً به همه نقاط کشور سفر کرده و تجربیات گران‌بهایی در زمینه چگونگی خدمت به جوانان از گوشه و کنار کشور جمع‌آوری کرده‌ام و در صورت اعتماد مردم و خصوصاً قشر جوان خواهم توانست به آن‌ها در راه تعالی و رشد کمک کنم.

افشاریان تصریح کرد: اکنون که در استان دو تیم فوتبال شهرداری یاسوج و نفت گچساران به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرده‌اند باید با پیوند این دو تیم به یکدیگر و پیوست فرهنگی میان هواداران ‌آن‌ها زمینه موفقیت این تیم‌ها برای صعود به مراحل و رده‌های بالاتر فوتبال کشور را فراهم کنیم که این کار در گرو مدیریت صحیح و دلسوزی فارغ از منفعت‌طلبی نتیجه خواهد داد.

داور بین‌المللی فوتبال کشور خاطرنشان کرد: شهر یاسوج از هر نظر مستعد تبدیل به منطقه‌ پایلوت برای کارهای فرهنگی در جنوب و جنوب‌غربی کشور است و می‌توان با توسعه اماکن فرهنگی خصوصاً در بخش زیرساخت‌های ورزشی توجه استان‌های دیگر را برای روی آوردن به امکانات این شهر در این زمینه فراهم کرد.

افشاریان در پاسخ به این سئوال فارس که به طنز از وی پرسیده شد چگونه از کارت زرد و قرمز در شورا استفاده می‌کنی، گفت: این‌جا دیگر کارت زرد و قرمز در دستان ما نیست بلکه این مردم هستند که با دیدن عملکرد ما از کارت زرد و قرمز خود استفاده کرده و در صورت عدم کارایی و کم‌کاری به ما کارت زرد یا قرمز نشان خواهند داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35735
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دکتر گفت:

    شما را به خدا ول کنید هر کی تو هر رشته ای اومده کاندید شده هرکسی و اقعا میدونه میتونه کاری انجام بده بیاد تا بلکه شهرمون از این وضعیت خارج بشه قبلی ها که نتونستند کاری از پیش ببرند

    • باقرپور گفت:

      رای ما فقط افشاریان !
      بابا یکی مث افشاریان که در سطح کشور وحتی بین الملل مطرحه رو بیاییم حمایت کنیم.

دیدگاه شما