سه شنبه 21 شهریور 1402 - 8:16

رئیس جدید راهداری شهرستان بویراحمد منصوب شد/+چند توصیه مهم به مدیر جدید

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

بروز حوادث متعدد جاده ای و ضعف مدیریت راه ها در شهرستان بویراحمد در چند سال اخیر  باعث شد مدیر راهداری شهرستان بویراحمد از سمت خود عزل شود.

در نهایت روز گذشته (۲۰ شهریور ۱۴۰۲) طی حکمی از سوی محمدی؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سیروس صادقی به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد منصوب شد.

⇐ و اما چند مطالبه مهم از صادقی:

یکی از ضعف های جدی در راه ها مرتبط با جاده ارتباطی یاسوج به چیتاب است، این محور با اینکه در راه خود علاوه بر میدان گازی مختار، مقبره نخستین شهید مدافع حرم استان و شهر توریستی چیتاب را به یاسوج وصل می کند اما ابدا حال و روز خوبی ندارد.

در بسیاری از نقاط حادثه خیز میتوان جاده را کمی عریض تر کرد و یا حداقل ایجاد کاهنده سرعت مناسب و نصب علائم هشداری راهنمایی و رانندگی از حجم حوادث متعدد فوتی این مسیر کاست.

ورودی ها به یاسوج به ویژه از سمت شیراز نیز باید سامان دهی شود و برای اقدام عاجل می توان نصب علائم هشداری مناسب را بعنوان یک راهکار در نظر داشت.

در برخی نقاط مثلا در جاده شیراز در نقطه ای که در حال مرمت است (همان نقطه ای که در گذشته رانش زمین اتفا افتاد) وجود دست انداز و خرابی جاده خطر ساز است ، گاهاً راننده ها نیز برای فرار از افتادن خودرو در این دست اندازها ممکن است با تغییر ناگهانی خودرو حادثه بیافرینند، لازم است این موضوع به درستی در محورها بررسی و مرتفع شود.

بزودی فصل سرد و زمستان شروع می شود باید از هم اکنون برنامه های مدون برای هماهنگی و تجمیع تیم های راهداری برای عبور از زمستان بدون حادثه در محورهای شهرستان سردسیر بویراحمد تدارک دیده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356848
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    با سلام لطفا از کلمه رانش زمین استفاده بفرمایید

  2. ناشناس گفت:

    خواهشمند است نیم نگاهی هم به دور برگردان و روگذر در گردنه کولی کش دشتروم داشته باشید آمار آراء استفاده کنندگان این قسمت قابل توجه است

دیدگاه شما