سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 17:32

پيرمرد 80 ساله داوطلب شوراي شهر در كهگيلويه و بويراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام چهارهزار و 340 داوطلب برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی رضوانی بعدازظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: حضور این تعداد داوطلب، نوید بخش انتخاباتی رقابتی در 24خرداد خواهد بود.

وی افزود: چهار هزار و 167نفر از این داوطلبین مرد و 173 نفر آنان زن هستند.

رضوانی اظهار داشت: شهرستان بویراحمد با ‌593 نفر رتبه اول، شهرستان کهگیلویه ‌با 454 نفر رتبه دوم و شهرستان دنا با 201 داوطلب رتبه سوم بیشترین ثبت نامی را دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان، مسن ترین فرد حاضر در ثبت نام ها را فردی 80 ساله از شهرستان باشت عنوان کرد و بیان داشت: چند جوان 25 ساله هم کم سن ترین داوطلب در نقاط مختلف استان هستند.

وی بیان کرد: از کل داوطلبین، یک هزار و 823 نفر تحصیلات زیردیپلم، یکهزار و 112 نفر دیپلم، 512 نفر فوق دیپلم، 798 نفر کارشناسی و 95 نفر تحصیلات کارشناسی ارشد دارند.

رضوانی با بیان اینکه تعداد داوطلبین در حوزه انتخابی شهر یاسوج 92 نفر شامل 85 نفر مرد و هفت زن هستند،‌ تعداد حوزه های انتخابی این شهر را هشت حوزه اصلی و 19 حوزه فرعی اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: دو هزار و 239 نفر برای حضور در جمع شوراهای شهر و روستا انتخاب می شوند.

وی اظهار داشت: انتخایات شوراهای شهر در پنج شهر در شهرستان بویراحمد، یک شهر در شهرستان گچساران، چهار شهر در شهرستان کهگیلویه،‌ دو شهر در شهرستان دنا، دو شهر در شهرستان چرام و یک شهر در شهرستان لنده و یک شهر در بهمئی برگزار می شود.

رضوانی یادآور شد: در 54 روستای استان شامل 52 روستا از شهرستان بویراحمد،‌ یک روستا از شهرستان دنا و یک روستا از شهرستان بهمئی،‌ ثبت نام کنندگان و داوطلبان عضویت در شورای روستا به حد نصاب نرسیدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35670
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما