پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 21:13

نماینده گچساران: برخی مدیران شهرستان منافق اند/دلیل: استوری از خدمات نمی‌گذارند!

بویرنیوز ، سیدناصر حسینی پور در حاشیه آیین کلنگ‌زنی یکی از پروژه های هفته دولت در شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون عمرانی استاندار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار شهرستان باشت و جمعی از مدیران این شهرستان باشت برگزار شد، با انتقاد شدید از عملکرد برخی مدیران شهرستان باشت، آنان را آدم های منافقی خواند که او تا بحال، منافق تر از آنها ندیده است.

وی با بیان اینکه برخی مدیران شهرستان باشت که نمی‌خواهم اسمی از آنها ببرم، حاضر نیستند حتی عملکرد خود را بیان کنند و وضعیت (استوری) بگذارند، اظهار داشت: اینها چشمی، گوشه نظری به آینده دارند که فعلا بماند.

(منظور این نماینده مجلس، نگاه این مدیران به انتخابات و رقبای او در شهرستان باشت است).

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: کسی (مُدیری) که در وضعیت حاضر از عملکرد خودش دفاع نمی کند، بیان نمی کند و نمی گوید، این آدم، آدم منافقی است.

حسینی پور با اشاره به سخنان خود در شورای اداری شهرستان در انتقاد از این مدیران، خاطرنشان کرد: در شورای اداری عرض کردم، به فرماندار هم عرض کردم که این نهایت بی کفایتی است که دولتی و یک مجموعه ای، این همه عملکرد مطلوب را داشته باشد اما بدخی مدیران، عارشان بیاید که عملکردشان را به مردم بگویند.

وی تاکیدکرد که چهره ای منافقانه تر از این چنین مدیرانی ندیده ام.

نماینده فعلی گچساران و باشت در مجلس یازدهم شورای اسلامی خطاب به مدیران حوزه انتخابیه خود افزود: به مردم بگویید خدمات را، در وضعیت ها بگذارید و حرفی که آقا زده، خط اُمید را به جامعه تزریق کنید نه خط نااُمیدی را.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356672
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 💫 گفت:

    کوخدماااات ؟!🤔
    بنطرتون چه خدمتی داشتنه که بخوان بدبختل استوری بذارن

  2. رسولی گفت:

    اخ وبختم

  3. ناشناس گفت:

    البته ایشون منظورش استوری بدبختی مردم هست

  4. بی طرف گفت:

    کار رو برای خدا انجام بدین اگ نیت این باشه خودش دیده میشه و اگر برای ریا که…

  5. ناشناس گفت:

    استوری انتخاباتی میخوای یا برای رضای خدا. جمع کن

دیدگاه شما