جمعه 13 مرداد 1402 - 17:08

امام جمعه یاسوج: در سد خرسان باید به خواست مردم کهگیلویه و بویراحمد توجه شود

بویرنیوز– امام جمعه یاسوج گفت: در سد خرسان باید حقوق مردم کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به سالروز حقوق بشر اسلامی گفت: غربی‌ها به دروغ خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند آنها کتاب و احکام خدا را تحریف کردند تفتیش عقاید می‌کنند و درست برعکس کلام خداوند عمل می‌کنند.

وی گفت: از زمان بعثت پیامبر و در دوران بیعت و نهضت، طرفداران پیامبر پابرهنگان و بردگان بودند کسانی که رنج زیادی دیدند و برای رسیدن به آزادی و کرامت انسانی اسلام را انتخاب کردند اما امروز غربی‌ها به دروغ دنبال رهایی مردم از زجر و رنج هستند انسان از نظر آنها محدود به این دنیاست آنها تنها به دنبال تحقیر انسان‌ها هستند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در سد خرسان باید حقوق مردم کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود ۱۴ پاره ده زیر آب می‌رود دولت باید مدافع حقوق این مردم باشد زیرا که منطقه متعلق به این مردم است.

وی با انتقاد از عدم بهره‌مندی کهگیلویه و بویراحمد از سدهای ایجاد شده در استان گفت: چندین سد در کهگیلویه و بویراحمد احداث شده اما سهم ما بسیار اندک است هر چند خوشحال هستیم که دیگران هم به عنوان ایرانی از آن استفاده می‌کنند اما چرا باید بهره‌مندی ما از این سدها بسیار کم باشد مسئولان باید دقت نظر داشته باشند تا حق و حقوق مردم استان ضایع نشود.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود به سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی اشاره کرد که ۱۶۰ هزار نفر از مردم کشته شدند اما امروز آمریکا دم از حقوق بشر می‌زند آن‌ها بمب اتم معادل با ۱۲.۵ تن تی.ان.تی را روی سر مردم خالی کردند.

امام جمعه شهر یاسوج در بخشی از اظهارات خود با گرامی‌داشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در اطلاع رسانی شفاف به مردم نقش مهمی را ایفا می‌کنند در استان کهگیلویه و بویراحمد هم قاطبه خبرنگاران و خبرگزاری‌ها همراه با اطلاع رسانی نقد منصفانه دارند مشکلات را به گوش مردم و مسئولان می‌رساند و از این لحاظ اقدامات مثبتی انجام می‌دهند چرا که پل ارتباطی میان حاکمیت و مردم هستند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356194
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دقیقا

دیدگاه شما