دوشنبه 26 تیر 1402 - 21:19

واکنش رئیسی به دست نوشته های اعتراضی مردم یاسوج/ رابطه بازی و باند بازی در ادارات ممنوع/وجود دست نوشته های مختلف از بی عدالتی در سیمان مارگون (+عکس)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

سخنرانی سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم یاسوج:

بدون تردید این عشق و دلدادگی مردم کهگیلویه و بویراحمد در دفاع از نظام و جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از روحیه سلحشوری مردم این خطه است.

ایستادگی در مقابل ظالمان، ایثارگری، ولایتمداری و انقلابی بودن از مهمترین خصوصیات بارز مردم کهیگلویه و بویراحمد است.

امروز ما آنچه در این استان می‌بینیم نسبت به قبل از انقلاب متفاوت است، وضع موجود باید تقویت و به سمت وضعیت مطلوب سوق پیدا کند.

این سفر در راستای تکمیل مصوبات سفر اول انجام شد و امروز شاهد افتتاح چندین طرح بزرگ مانند پتروشیمی گچساران، سد چمشیر و احیاء ده‌ها طرح نیمه راکد در این استان بودیم.

تأمین مسکن مهمترین دغدغه مردم این منطقه و دولت است، مشکلات اجرای این طرح برطرف شده و در یاسوج هم این موانع برطرف شده است و به زودی این طرح اجرا می‌شود.

الحمدالله بیکاری در این استان کاهش یافته، ولی همچنان رفع بیکاری از مهمترین برنامه‌های محوری دولت در این استان است.

در این سفر برای جاده‌های استان بودجه و اعتبارات لازم تدارک دیده شد، با توسعه‌ی راه‌های ارتباطی شاهد رونق گردشگری و کاهش تصادف‌های جاده‌ای در این استان خواهیم بود.

مسئولان بدانند امروز در دولت نیازمند کار و مدیریت جهادی هستیم.

در زمان تصدی قوه قضائیه از کارخانه قند یاسوج بازدید کردم و شاهد ناراحتی کارگران و خانواده‌های آن‌ها بودم، امروز شاهد رونق و احیاء این کارخانه بودیم و مسئولان موظفند در مدت کوتاهی مشکلات و موانع سد راه اشتغال و رونق این کارخانه را رفع کنند.

در ادارات و سازمان‌ها باید روابط عادلانه حاکم باشد ، در مسیر برخی جوانان جویای کار از بیکاری ابراز گلایه کردند اینجا تأکید می‌کنم هر گونه رابطه و باندبازی و‌فامیل سالاری در ادارات ممنوع است و مسئولان و مدیران از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند. [صدای تشویق و فریاد مردم برای تایید حرف رئیس جمهور بلند شد]

در این سفر اعتبارات لازم برای توسعه راه‌های اصلی، عشایری، روستایی و طرح‌های آبرسانی تدارک دیده شد، امروز اعلام می‌کنم برخی کار‌هایی انجام شد و برخی دیگر نیز با همت دولت و شما مردم در آینده انجام می‌گیرد.

اشتغالزایی نیرو‌های بومی در دستور کار است و در پتروشیمی گچساران ۷۰ درصد کارکنان بومی بودند و باید بومی گزینی را در دستور کار قرار دهیم.

مدیران این استان باید مشورت‌پذیر باشند، مسئولیت و تصمیم بر عهده مسئولان است و باید این مهم بدون کم و کاست در دستور کار قرار گیرد.

دولت خود را خدمت‌گزار مردم می‌داند و به این مهم نیز افتخار می‌کند و انجام خواسته‌های مردم عزیز مهمترین اولویت دولت است و اگر مدیری نمی‌تواند کار جهادی انجام دهد باید کنار رود. [صدای تشویق و فریاد مردم در اینجا بلند شد و حرف رئیس جمهور را تایید کردند.]

مردم دلنوشته‌ها و دست نوشته‌هایی داشتند و همه درخواست‌های آن‌ها باید به افرادی که برای این کار تدارک دیده شد، تحویل داده شود و بدون شک همه آن‌ها خوانده و ترتیب اثر داده می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355798
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فردین.علیپور گفت:

    ….شماها که همتون نون شب ندارین

  2. میهمان گفت:

    ندای …

  3. سیسخت گفت:

    همتون دوسال دیه پشیمونیت…

  4. سیسخت گفت:

    اخ سی پلاکارد روزی گذشت…روح مرحومه پروین اعتصامی شاد شاعرای شعر…ادرس سرراست داده وخیلی چییل مملکت ایما…بینیت عده ای چی بیین وچه وابینه🤔

  5. ناشناس گفت:

    موضوع پارتی بازی کارخانه سیمان مارگون کاملا صحت دارد مدیر غیر بومی این کارخانه تمام مردم را به جان هم انداخته است

دیدگاه شما