شنبه 24 تیر 1402 - 9:47

مسیر پاتاوه-دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر تکمیل شد 

🔷 بویرنیوز ، مهرداد بذرپاش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: راه اصلی پاتاوه- دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر با ارزش روز ٩٥ هزار میلیارد ریال در ۴ قطعه ، همزمان با سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی می‌شود و ترافیک سراسری در آن برقرار خواهد شد.

🔵وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پروژه احداث راه اصلی پاتاوه-دهدشت از منطقه کوهستانی زاگرس میانی عبور می‌کند و سبب کاهش مسیر حدود ۶۵ کیلومتر حدفاصل پاتاوه تا بهبهان نسبت به مسیر موجود خواهد شد.

🔵وی افزود: شروع این پروژه در بیش از دو دهه گذشته بوده که در دولت سیزدهم با نگاه ویژه‌ای تکمیل آن سرعت گرفت و در حال حاضر آماده بهره برداری می باشد.

🔵بذرپاش ادامه داد: با تکمیل این محور بیش از ۴۰۰ روستای مناطق محروم در مسیر پاتاوه تا دهدشت از بن بست خارج شده و سبب ارتباط سریع مردم منطقه و شهر دهدشت با مرکز استان می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355678
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    مسیری یک باند و بسیار خطرناک که اگر فکری نشود معلوم نیست چند نفر در این مسیر جانشان را از دست بدهند

  2. علی یار گفت:

    آقای بذرپاش سلام
    از دولت انقلابی تشکر و حمایت جدی داریم. به نظر می رسد که نماینده عالی وزارت جنابعالی در استان که اخیرا از سوی شما منصوب شده است طی همین مدت کوتاه چند روژه جبران ۲۵ سال تاخیر در تکمیل این پروژه نموده‌ است شایسته است نشانهای لیاقت و مدیریت و ایثار به وی اعطا نمایید . مبارکتان باد

  3. ناشناس گفت:

    مگه دولت رئیسی تموم کرد،،، عجب روزگار مسخره ای داریم ما

دیدگاه شما