پنجشنبه 22 تیر 1402 - 20:39

آقای رئیسی درد کهگیلویه و بویراحمد این موارد است…

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

رئیس جمهور ؛ رئیسی به همراه برخی از وزرا و اعضای کابینه دولت سیزدهم برای بار دوم در هفته آینده میهمان مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

💠 اما بخشی از مطالبات مردم که بدون حرف اضافه ای تیتر وار خدمتتان عرض می‌کنیم:

🔰 نیروهای انسانی شایسته ، دست پاک و توانمند این خطه از کشور را در مسئولیت های ارشد مشارکت دهید، اگر بررسی کنید هرکدام سمتی گرفته آمد منشأ برکات برای کشور شده اند

🔰 در تخصیص بودجه (و نه صرفاً مصوب شدن بودجه) هم هوای ما را داشته باشید، بسیاری از پروژه های نیمه کاره امروز کشور محصول قطع منابع اعتباری اندک و اعتبارات قطره چکانی است « بعضاً عمر مفید آنها  به اتمام می‌رسد و‌ افتتاح نمی‌شوند»

🔰 در سدهای استان حق ما داده نمیشود، در سد کوثر آب ۲ و نیم میلیون نفر را تأمین میکنیم اما مدیریت سد با استان دیگری است ، آب سد مارون تماماً از این استان تأمین می‌شود اما یک قطره از آن به ما داده نمیشود، سد خرسان با وجود تخریب بخشی از تاریخ، محیط زیست، طبیعت و زندگی انسانی در منطقه سادات محمودی اما به جهت قدرت مافیای آب و صنعت بی وقفه پیش میرود، خواست مردم توقف آن است.

🔰 اختیار عمل در انتصابات باید در دست قوه مجریه باشد ، این ضعف برای دولت است که مدیریت ها و معاونین به قول بخشی از مردم استان بین نمایندگان تقسیم شده باشد، این رویه غلط را با دفاع جانانه از دولت در کهگیلویه و بویراحمد پایان دهید.

🔰 فرودگاه مرکز استان با وجود هزینه های میلیاردی برای توسعه زیرساخت ها تنها ۲ پرواز در هفته دارد آنهم در بدترین زمان، جاده های زمینی خطرناک و نامناسب است و از نعمت ریل آهن نیز بی بهره ایم، برای کمک به توسعه این استان موثرترین قدم توسعه راه های ارتباطی زمینی و هوایی است.

🔰 ۲۵ درصد نفت و گاز کشور در این استان تولید می‌شود ، اینکه در پتروشیمی هنوز هم بحث دعوت بر سر استخدام غیر بومی ها باشد در حالیکه جوانان منطقه گچساران و باشت بیشترین بیکار را دارند محلی از عدالت در آن نیست!

🔰 با ایجاد سد آبریز توسعه و رونق به منطقه محروم کهگیلویه هدیه می‌شود ، چرا باید تاوان زیاده خواهی نماینده های خوزستان را مردم محروم این منطقه بدهند ؟!

🔰 موانع برای سرمایه گذاران فراوان است، از نبود زیرساخت های مناسب گرفته تا همین سنگ اندازی دستگاه های دولتی ، زمینه صدور مجوزها در کمترین زمان ممکن را برای فعالان اقتصادی به ارمغان بیاورید.

🔰 یکی از عمده ترین زیستگاه های جانوری،‌گیاهی و درختان بلوط ایران کهگیلویه و بویراحمد است، اما بی بهره از بالگرد اطفاء حریق و نیرو و امکانات مناسب برای این مهم هستیم.

🔷 جای سوال است ما ۱۰ درصد آب کشور را تولید میکنیم اما هنوز در زیرساخت های آب خودمان درمانده ایم آنهم بخاطر نبود بودجه!

📌مخلص کلام اینکه ما در کهگیلویه و بویراحمد همه چیز داریم هم نیروی انسانی شایسته و هم منابع مختلف(آب ، نفت، گاز، پوشش جنگلی، باغات مختلف، میراث فرهنگی و…) فقط باید با توجه و اولویت بندی مناسب و البته تهیه الزامات ابتدایی برای شکوفایی آنها اقدام عاجلی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355672
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرشاد گفت:

    تا وقتی موحد هست دهدشت ویرانه اون از سد کلات اون از جاده ها اون از کارخونه سیمانووووووو

  2. زنبور گفت:

    با تشکر از درخواستهای بویرنیوز مضافا از دولت میخواهیم که در رفع نیازهای اساسی: تغییر منابع تامین آب آشامیدنی شهر یاسوج ، جلوگیری از ورود فاضلاب یاسوج به رودخانه بشار، ساماندهی فضاهای مناسب استان به محله های گردشگری مناسب ، ایجاد مراکز اشتغالزا برای جوانان تحصیل کرده و تحصیل نکرده استان، پایان دادن به جناح بازیها وباندها و طایفه ها در بکار گیری مدیران در سطح استان، تلاش در ایجاد زمینه مناسب برای حضور همه تفکرات مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، پایان دادن یه استمرار تحریمها ی ظالمانه غربیها با تدبیر وابزار قوانین جهانی ، تجدید نظر به گرایش و اعتماد به شرقی ها مخصوصا روسیه۰

  3. کارمندبهزیستی گفت:

    ببینم استاندارونمایندگان میتونن ندای مظلومیت کارمندان خدوم بهزیستی که درارتباط باادمهای دردمندروحی وجسمی هستندو سختی کارشان برهیچ کس پوشیده نیست ویکی از پایین ترین حقوق ومزایارابین سازمانهای کشورمیگیرن رامنعکس کنند؟

  4. رضا گفت:

    آقای رئیسی لطفا استان مارو ازاستان بودن جارج کن و بذار یکی ازشهرستانهای شیراز یا اصفهان باشه والا بهتره ازاین بی برنامه گی ها وپارتی بازبا

  5. زنبور. گفت:

    چرا نظرات را منتشر نمیکنید، نکنه جای خاصی منعکس میکنید؟

  6. علی گفت:

    جناب رئیسی و استاندار اولا به فکر تغییر مدیر صنعت معدن و انتخاب مدیری توانمند باشید و ثانیأ به فکر معیشت ایسن قشر مظلوم و همیشه در صحنه باشید چونکه هر مدیری میاد فقط فقط به فکر حفظ کرسی خودشه و هیچگونه کار خاصی برای کارکنان انجام ندادند به خدا گناه دارد

  7. همشهری گفت:

    ای برادر عزیز فقط درد استان موحد نیست هر سه نماینده متاسفانه مشکل دارن!!!!!!!!!!!!!!!!من در تهرانم اصلا استان نماینده نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. ناشناس گفت:

    تبعیض در پرداخت حقوق در سیستم اداری بیداد می کند جناب اقای رییسی جنابعالی قول دادید که سیستم پرداخت حقوق عادلانه شود ولی تاکنون اقدامی نشده یه کارمند سالانه تا 5 میلیارد حقوق میگیره دیگری سالانه 40میلیون تومن دریافتی دارد ما کارمندان اگر مشکل تعمیر خودرو ودندان خود یا یکی از اعضای خانواده را داشته باشیم باید قید آن را بزنیم یا اگریکی از لوازم خانگی خراب بشه باید با آن خداحافظی کنیم قرار شد کلیه دریافتیهای یک کارمند در سامانه پاکنا ثبت شود که عملی نشده البته پیشنهاد من اینه که این قانون به کلیه کارمندان تسری داده بشه تا از تبعیض . حیف و میل بودجه بیت المال جلو گیری بشه همان چندرغاز اضافه کار ورفاهیات که پول تو جیبی بچه هامون هم نمیشه تاکنون پرداخت نشده د بسیاری مشکلات دیگر که در این مکتوب نمی گنجد تورم به صورت روزانه افزایش مییابد اما حقوق ما سالانه به مقدار ناچیزی یه صورت کسری از تورم روزانه افزایش مییابد قیاس قطره با اقیانوس جناب اقای رییس جمهور جهت این معضلات حقوقی فکری اساسی بکنید شیعه نباید در ذلت وبدبختی یمور روزانه خود را بگذراند

  9. قلی خان گفت:

    آخ بخت عسکر

دیدگاه شما