پنجشنبه 22 تیر 1402 - 16:48

بلای عجیبی که بطری آب معدنی بر سر یک‌ پژو در کهگیلویه و بویراحمد آورد/+عکس

بویرنیوز– یک دستگاه خودروی پژو آردی براثرتابش مستقیم نور آفتاب به بطری آب معدنی طعمه حریق شد.

امروز (۲۲ تیر ۱۴۰۲) و در پی تماس یکی از شهروندان واقع در کوچه نور1شرقی خیابان شهید رجایی لنده با ایستگاه آتش نشانی لنده مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودروی اطلاع رسانی شد.

بلافاصله خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد و در زمان رسیدن خوردوی آتش نشانی به محل حادثه به دلیل عرض کم کوچه خودروی آتش نشانی نتوانست وارد کوچه شود و بلافاصله از مسیر کوچه دوم که به کوچه اول منتهی می شد اعزام شد که بازهم نتوانست وارد کوچه شود و شهروندان خودشان اقدام به اطفای آتش سوزی کردند.

تاج محمد جرنده مسول ایستگاه آتش نشانی لنده در بررسی میدانی خودرو علت آتش سوزی را قرارگرفتن بطری آب معدنی در قسمت عقب خودرو و تابش مستقیم نور آفتاب اعلام کرد.

جرنده گفت:این آتش سوزی هیچ خسارت جانی نداشت و فقط قسمت عقب خودرو آتش گرفت که با همت صاحب خودرو و همسایگان خاموش شد.

وی افزود: بارها در فضای های مجازی و حقیقی نسبت به وجود عطر، آسپری و آب معدنی در خودروها به شهروندان هشدار داده بودیم ولی متاسفانه همین نکات ساده و بی توجهی باعث بروز خسارات جبران ناپذیری برای شهروندان می شود.

جرنده گفت: مشکل این کوجه عرض کم آن و ناتوانی خودرو در عبور از این کوچه بود که باوجود تلاش های زیاد برای اطفای خودرو متاسفانه نتوانستیم وارد هر دو کوچه شویم.

مسول ایستگاه آتش نشانی لنده تاکیدکرد: آنچه انتظار داریم شهروندان به عنوان یک اصل مهم در زندگی خود رعایت کنند بحث خرید یک دستگاه کپسول آتش نشانی در منازل مسکونی برای مواقع اضطراری است.

وی گفت: این حادثه باید قطعا زنگ خطری بری همه شهروندان در عدم جانمایی بطری آب معدنی و آسپری و سایر وسایل آتش زا از جمله فنک و یا کبریت در خودروها باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355663
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما