سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 12:59

تصاویر دردناک از محیط بانان تيرباران شده دنا / هشدار؛ این خبر حاوی تصویر دلخراش است

هشدار؛ این خبر حاوی تصویر دلخراش است!
صبح روز گذشته دو نفر از محیط بانان پارک ملی دنا هدف گلوله شکارچیان قرار گرفتند که البته در اخبار تعداد مجروحان این رویداد تلخ یک نفر ذکر شده بود.به گزارش پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران، به دنبال ورود گروهی از شکارچیان غیرمجاز به قصد شکار کل و بز به منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا، مامورین یگان حفاظت محیط زیست منطقه در قالب سه گروه برای دستگیری متخلفین دو شبانه روز متوالی به کمین و تعقیب پرداختند و سرانجام حدود ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۱۳۹۲/۲/۲ متخلفین را در منطقه شنبلیه دان میمند رویت کردند.در جریان تعقیب و گریز شکارچیان متاسفانه دو نفر از نیروهای یگان حفاظت به نامهای آقای علی افشار مسئول پارک ملی دنا از ناحیه مچ دست و آقای وحید ترحمی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

تصویر: محیط بان علی افشار پس از اصابت گلوله در بیمارستان مرکزی شیراز
محیط بان وحید ترحمی جهت مداوا به بیمارستان یاسوج و آقای علی افشار با سه گلوله در بدنش در حال انجام ام آر آی در بیمارستان مرکزی شیراز، منتظر ورود به اتاق عمل است.محیط بان علی افشار پسر شهید کرامت افشار است که کمتر از دو ماه پیش به ریاست پارک ملی دنا گمارده شده بود.

تصویر: دست محیط بان علی افشار پس از اصابت گلوله
در این ماموریت یک نفر متخلف با یک دستگاه پراید، تعدای پوکه و یک خشاب دستگیر شد. این فرد دستگیر شده در اولین لحظه دستگیری به جرم اعتراف و همدستان خود را معرفی کرد.یکی دیگر از ضاربین نیز امروز صبح توسط پلیس آگاهی یاسوج دستگیر شده و دو نفر دیگر همچنان متواری هستند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35537
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    واقعا دردناک بود / خدا لعنتشون کنه که اینکارو کرده

  2. مصطفی رحمان دوست گفت:

    چرا از محیط بانا حمایت نمیشه چرا اینقدر بیخیالن

  3. مرضیه گفت:

    خدالعنتشون کنه.بیشعورای بی فرهنگ.سرطان بخورن بااین شکاراشون.آخه نافهمابایدحتمابزوحشی بخورن؟

  4. گرمسیری گفت:

    من نمیدونم کی عشق این مردم به تفنگ و شکار و بیلهر و برنو و ……… تموم میشه ؟ این دیگه چه عشقیه ؟! بابا قرن 21 هستیم دیگه دست وردارین

    • شهروند گفت:

      از کجا معلوم که ضاربین گرمسیری نبودن!؟
      خودتون سابقا خوبی در مناطق حفاظت شده گرمسیری ندارید!

      • سرمایه گذار به قول بعضی ها غیر بومی گفت:

        قومی که خودشونو به دو دسته گرمسیری و سردسیری مجزا کردند و اینگونه با هم برخورد میکنند چه انتظاری میشود از آنها داشت؟؟؟!!! فکر نمیکنید دیگر وقت آن رسیده عاقلانه تر برخورد کرده و از خواب خرگوشی بیدار شوید؟ رفتارهای بعضی ها آدم را یاد …..می اندازد! ..

  5. 115 گفت:

    بویر جان تصویر اولی بیمارستان شهید بهشتی یاسوجه لطفا اصلاح کنید

  6. بینوا گفت:

    زمانی که هیچ کس به فکر حفظ حیات وحش نباشه ……نگران نباشید چند کیلو گوشت شکار همه مشکلات را حل میکنه

  7. رادمهر گفت:

    در کوه دنا از این درگیری ها زیاد وجود داره حالا بستگی داره که کی صدمه ببینه اگه محیط بان مورد حمله قرار بگیره که شکارچی متخلف چند روزی تو زندان میره و بعدش میاد بیرون و همه چی تموم ولی اگه شکارچی صدمه دید دیگه باید فاتحه مامور قانون رو خوند و باید بره تو زندان تا سرش سفید بشه به این جرم که چرا به وظیفه قانونیت عمل کردی عجب قانونی داریم….

  8. جليل گفت:

    ناراحت كننده است برخورد قاطع صورت گيرد .

  9. هم وطن گفت:

    سلام

    واقعا درود به غیرت و رشادتت، جرات میخواد تو تاریکی شب درگیر بشی با متخلف از خدا بی خبری که شکار و خونریزی براش تفریح هست جرات میخواد روبرو شدن با شکارچی که اسلحه جنگی داره و نمیدونی که مجرم فراری هست یا جزء اشراره یا چی تو سرش میگذره.تصور کن تو شرایط این محیط بان باشید که این مسائل هر روز براش اتفاق می افته یا جای خانوادش باشید که چشم به راهش هستن؟؟؟خدا قوتت بده مرد بزرگ.

دیدگاه شما