سه شنبه 2 خرداد 1402 - 19:48

دستگیری رمال مجازی در کهگیلویه و بویراحمد!

بویرنیوز– رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد از شناسایی فردی خبر داد که با عنوان دعانویسی و رفع طلسم و مشکلات در شبکه اجتماعی تلگرام از کاربران کلاهبرداری می کرد.

سرهنگ سید مهدی عمران فر رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه وبویراحمد در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا استان و ارائه شکوائیه خود مبنی بر کلاهبرداری از وی با ترفند دعانویسی و رمالی در شبکه اجتماعی تلگرام، از پلیس درخواست رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا استان با پیگیری موضوع موفق به شناسایی متهم و عودت وجوه پرداختی شاکی شدند و متهم به مراجع قضایی معرفی گردید.

این مقام مسئول بیان داشت: افراد فالگیر و رمال دارای فن بیان خوبی بوده و با تبلیغات گسترده و فریبنده با سوء استفاده از سادگی و تحریک احساسات افراد در قبال انجام خواسته‌های نامعقول، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

وی ادامه داد :به این گونه تبلیغات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند چراکه این موارد به قصد کلاهبرداری بوده و ممکن است مخاطرات جدی به افراد وارد کند.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354681
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما