سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 11:02

رسوایی بزرگ در لیگ یک؛ شهرداریاسوج رابه برنامه نود کشاند

دیشب برنامه 90 تحت تاثیر تبانی های بزرگ در فوتبال لیگ دسته یک بود به طوری که پای قباد نگین تاجی شهردار یاسوج وسرتیپ طاهری سرمربی تیم شهرداری یاسوج را به برنامه نود باز کرد.

به گزارش خبرنگار بویر نیوز، در این برنامه جنجالی اتابک نمازی که قبلا مدعی شده بود از طرف تیم شهرداری تبریز قبل از بازی با این تیم با او تماس گرفته شده واز او درخواست شده که یاخود را یه مصدومیت بزند ویا درصورت موفق نشدن به اینکار در عوض دادن یک پنالتی به تیم شهرداری مبلغ بیست میلیون تومان دریافت کند را شدیدا تکذیب کرد .

سرتیپ طاهری سرمربی شهرداری یاسوج که بعداز برکناری جمشید غدیری سکان هدایت این تیم را بدست گرفت بعداز شنیدن حرفهای اتابک نمازی گفت که در روز بازی این بازیکن این مسئله را مطرح کرد وایشان با ریس هیئت فوتبال موضوع را درمیان نهاد وبه صورت مکتوب به فدراسیون فوتبال در ارسال شد، ایشان حتی حاظرشدن که بصورت رودر رو با اتابک نمازی صحبت را بکنند،وقتی  که قرارشد شهرداریاسوج روی خط برنامه بیایدودر مورد ادعای طاهری صحبت بکند گفت اینها همشهری هستن وحرفهای یکدیگر را تایید میکنند.

0016

 در اخر برنامه قباد نگین تاجی روی خط برنامه نود رفت حرفهای سرتیپ طاهری را تایید کردند.نکته جالب توجه این بود که این خبر که از جندروز اخیر بازتاب گسترده ای در رسانه های نوشتاری ودیداری داشته ، اتابک نمازی هیچ واکنشی نسبت به این خبر نداشته ، ومعلوم نیست چرا به یکباره کل موضع خود را عوض کرده است.

لینک خبر ( اینجا کلیک کنید )

فردوسی پور برای روشن شدن زوایای بیشتر این فساد بزرگ در فوتبال با بازیکن تیم شهرداری بندرعباس، اقای زعفرانی صحبت کرد که این بازیکن مدعی شد چندروز قبل ازبازی با او تماس گرفته شده است تا در …………… وقرارشد روز بازی با شهرداری تبریز در تبریز مربی این تیم یعنی  اقای صاحب جمعی با اوتماس بگیرد.

در ادامه این برنامه عادل فردوسی پور از مربی تیم شهرداری تبریز به دلیل تماس قبل از بازی با بازیکن شهرداری بندرعباس توضیح خواست ،این مربی اظهار داشت که فقط برای دعوت کردن از این بازیکن برای حضور در منزل با او تماس گرفته است .

مدیر عامل مس رفسنجان نیز مدعی شد که از طرف تیم شهرداری یاسوج با علی سامره تماس گرفته شده ، که سرتیپ طاهری این مسئله به شدت را تکذیب کرد.

درمیان برنامه هایی که از این برنامه پخش میشد مربی و مدیرعامل های تیم های مس رفسنجان،شهرداری بندرعباس،پاس همدان واستقلال اهواز مدعی شدند که با بازیکنان این تیمها تماس گرفته شده است .

 

00010004

 

0005

0000

0006

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35418
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند2 گفت:

    باید با کسانی که به این مردم خیانت کردند برخورد بشه

    • همشهري گفت:

      در مورد موضوعي كه نميدونيد نظر نديد از كجا معلوم طاهري دروغ نميگه هر كي چاه ميكنه خودش ميوفته حالا هفته بعد ياسوج بايد جوابگوي تباني با مس باشه

    • شهروند گفت:

      درمورد موضوعي كه خبر ندارين نظر ندين از كجا معلوم طاهري دروغ نميگه

  2. دشتروم نیوز گفت:

    آقای نگین تاجی سرپرست تیم شهرداری یاسوج بود که در آخر اومد روی خط و تایید کرد حرف های طاهری را نه قباد نگین تاجی که شهردار یاسوجه.باز هم اشتباه از بویر نیوز

  3. کرل غوچی بیراحمد گفت:

    دوستان عزیز معلوم بود که از طرف شهرداری به مس هیچ پیشنهادی نشده.چون مربی تیم مس گفت که دلالی که زنگ زده بود خودش و از طرف غدیری معرفی کرده بود در صورتی که غدیری سرمربی یاسوج نبود این کار هم کار آقای کمالونده که ذهن کمیته را منحرف کنه

  4. فوتبالیست واقعی استان گفت:

    در جواب کرل غوچی بیراحمد باید بگم زمانی با ریمی باگاری (بازیکن مس رفسنجان و سابق شهرداری یاسوج) صحبت شده بود که این تیم امید داشت واسه لیگ برتر و غدیری مربی این تیم بود، یعنی قبل از باخت به نیروی زمینی، من دقیقاً در جریانم و این حقیقت داره

  5. فوتبالیست واقعی استان گفت:

    در جواب کرل غوچی بیراحمد باید بگم زمانی با ریمی باگاری (بازیکن مس رفسنجان و سابق شهرداری یاسوج) صحبت شده بود که این تیم امید داشت واسه لیگ برتر و غدیری مربی این تیم بود، یعنی قبل از باخت به نیروی زمینی، من دقیقاً در جریانم و این حقیقت داره. در ضمن اشتباس و با ریمی صحبت شده بود و این قضیه رو از طریق سامره فهمیدن

دیدگاه شما