سه شنبه 15 فروردین 1402 - 7:46

کشف ۳۰۰ کیلو گوشت فاسد در کهگیلویه و بویراحمد/+یک نکته مهم

بویرنیوز– مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از کشف، ضبط و امحاء قریب به ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته از یک واحد صنفی در یاسوج خبر داد.

سید حمزه لقمانی افزود: نزدیک به ۳۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در گشت مشترک تعزیرات، دامپزشکی و بازرسان جهاد در یاسوج کشف و معدوم شد.

وی ابراز داشت: با تأیید کارشناسان دامپزشکی مبنی بر تاریخ گذشته و فاسد بودن مرغ‌ها، با دستور رئیس شعبه تعزیرات پرونده برای طی مراحل قانونی و صدور رأی به این اداره کل ارسال شد.

لقمانی تصریح کرد: مردم گوشت و مرغ را از مراکز معتبر و مورد تأیید دامپزشکی و بهداشت خریداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی موضوع را در میان بگذارند.

لقمانی همچنین با اشاره به پلمب و جزای نقدی واحد شیرینی «زولبیا و بامیه» گران‌فروش در یاسوج، گفت: در گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای گزارش‌های دریافتی مبنی بر گران‌فروشی و کم فروشی قنادان و شیرینی «زولبیا و بامیه» به واحدهای شیرینی مراجعه و واحد گرانفروش به پلمب و جزای نقدی محکوم شد.

یک نکته مهم:

مردم باید در انتخاب رستوران و هر جایی که از بیرون غذا تهیه می کنند دقت لازم را داشته باشند. چرا که در گذشته هم شاهد کشف این دست گوشت های فاسد در برخی مراکز فروش غذای گرم بودیم و این یعنی همواره خطر استفاده از مواد تاریخ گذشته در برخی رستوران ها و اغذیه فروش ها هست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353874
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    میشه شما بگین الان به کی میشه اعتماد داشت ؟

    میشه بگین مردم از کجا بفهمن گوشت غذای پخته شده از کجا و کی اومده ؟

  2. علی گفت:

    باعرض سلام اکثر بیرون بر بها نظارت کافی صورت نمی گیره چون واقعآ هرکس ازراه رسیده امورصنفی یه مجوز داده .غذای بی کیفیت ،محیط الوده وکثیف ،خرید اجناس تاریخ گذشته البته تعداد اونقد زباد است که گشت دامپزشکی واقعآ درابن مورد وفت کم میارن وتادیرموقع هم مشغولند ،امور صنفی لطف کنه دیگه مجوز نده گدچه اکثرشان مجوز هم ندارن باورکنید اگه کشت محیط بگیرند یک مورد تآیدیه نمی گیره ،ابنها بیماری ووضعیت بد اقتصادی خدا به داد مروم برسه خاصه مردم یاسوج .

  3. فلاح گفت:

    خدایی نمی خواست امهاشون کنید ، به خکدم میدادید استفاده میکردیم وهیچ خبری هم نمی شد

دیدگاه شما