چهارشنبه 9 فروردین 1402 - 9:29

شروع انتخاباتی ۱۴۰۲ در بویراحمد/از هم آورد طلبی روشنفکر تا پیام انتخاباتی بهرامی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

فضای کهگیلویه و بویراحمد همواره سیاسی بوده و شاید از همین رو است که مسائل سیاسی و جناحی هیچ وقت در این خطه رنگ نمی بازد و شاید از روی همین سیاسی کاری هاست که همچنان ما به جای مطالبه گری توسعه و آبادانی غرق در تنش ها و حواشی هستیم.

سال 1402 قطعاً برای استان با این حساسیت ها، سال ویژه ای است. در این سال انتخابات مجلس را داریم و به زودی شاهد علنی تر شدن فعالیت های نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان هستیم.

در بویراحمد سال جدید را کاملا سیاسی شروع کردیم.

هماورد طلبی روشنفکر!/بهرامی پاسخ داد

مهدی روشنفکر نماینده فعلی بویراحمد در پیامی از همه نخبگان استان و به ویژه سیاسیونی که نامشان برای انتخابات مجلس شنیده می شود دعوت کرد با موضوع سد خرسان جلسه هم اندیشی بگذارد.

اگرچه این اتفاق فقط در حد همان حرف و پیشنهاد ماند و گویی بیشترمحک رقبا و القای پیام “دلسوزی برای منابع مهم آبی بویراحمد، دنا و مارگون”  به جامعه بود .

بهرامی به این دعوت پاسخ مثبت داد، او در به صورتی شفاف گفت که حاضر است با روشنفکر و منتظریان در نشستی کارشناسی همراه شود و البته این را هم گفت که همواره باب گفت و گو و تعامل با کارشناسان برای همه امورات اساسی و مهم منطقه در فضایی شفاف و شیشه ای را لازمه کار میداند.

پیامی که پیامی نداشت:

پیام نوروزی مهدی روشنفکر؛ نماینده بویراحمد اما موضوع تازه ای در خود نداشت و در آن هیچ اشاره ای به اقدامات آقای نماینده برای شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و البته برنامه ها برای سال جدید نشد و صرفاً به چند کلیت ملی بسنده شد.

بیانیه انتخاباتی بهرامی!

محمد بهرامی در پیام نوروزی خود چند کلید واژه داشت ، او مردم را به انتخاب هایی توجه داد که سرنوشت ساز هستند.

بهرامی به کنایه گفت: هر جا از علم و عملگرایی و شایسته گزینی دور شدیم ، خسارت تلخ و جبران ناپذیری را متحمل شدیم.

او در بیانیه انتخاباتی خود به برخی موشوعات مهم و چالشی که استان و به ویژه بویراحمد با آن دست و پنجه نرم میکند اشاره و راه عبور از بحران ها را سپردن کار به دست کاردان ها و شایسته ها دانست. او گفت باید برای مردم و مطالباتشان به میدان آمد و در فضایی شفاف با مردم تعامل داشت. به عقیده بهرامی باید راه استفاده از نظرات کارشناسی در فضای شیشه ای و پیدا و در حضور نظاره گر مردم، باز باشد.

غلام محمد زارعی ؛ سکوت

غلام محمد زارعی این دوره نیز برخی حرف و حدیث ها و روند حضور او در برخی مراسمات احتمال حضورش در انتخابات 1402 را تقویت میکند.

زارعی ترجیحش سکوت بود، او به صورت عمومی خبر و یا ویدئویی برای تبریک نوروز تدارک ندید.

تبریک ساده خرامین و منتظریان

خرامین و منتظریان نیز از گزینه های مطرح انتخابات 1402 بویراحمد هستند، آنها ترجیح دادند به صورتی ساده نوروز را تبریک بگویند، پیام آنها حاوی نکته خاص و قابل توجهی نبود.

اشاره کوتاه به مشکلات این روزهای مردم(بیشتر از باب اقتصادی) و وظیقه مسئولان و دولت برای مدیریت شرایط به نفع مردم تنها نکته موجود در این پیام ها بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353818
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    من بچه یاسوج نیستم اما چند سالی هست که در بویراحمدم و گرمسیری هستم اگر انصاف بخواهیم به خرج بدهیم به استثناء بهرامی بقیه شایستگی نمایندگی مردم را در مجلس ندارند ضمن اینکه انسان های خوبی هستند اما در حد نماینده نیستند البته من در این چند سالی که یاسوج بودم پای صندوق رفتم اما از خیر الموجودین کسی را در این حد اندازه ندیدم و رای سفید با این مضمون جمهوری اسلامی ایران سرافراز دادم اما طبق بررسی های که کردم و زیرسخنرانی های این دوستان نشستم واز دوستان اطلاعاتی گرفتم بهرامی از همه اینها سر تر هست الیته تنها دلیلی که من تا کنون نتونستم به آقای بهرامی رای بدم این است که حقیر هم تفکر ایشان نیستم والا از لحاظ کارایی خیلی بهتر از اینها ست ولی حیف که عقیده ام را نمیتونم نادیده بگیرم

  2. ادرتن گفت:

    سطح سایت‌ها اومده پایین

    یعنی طرف طلب میخونه و کامنتا رو میبینه مشخصه فقط هدف کمک به فلانیه …..و تاثیری روی اذهان نداره…..

  3. باتوجه به شرایط کنونی کشور هیچ فردی بجز حاج نادر منتظریان برنده انتخابات نخواهد شد و یقین دارم که اینده روشن است و مردم عزیز بویراحمد کاملا به نتیجه رسیده اند و تکلیف شرعی خود را به نحو احسن انجام می دهند

  4. سروک گفت:

    هرکسی که به مردم تبریک بگویید حتی استاندار باید بغل پل چهارم به مردم تبریک بگویید

  5. ایمان گفت:

    تورابه خدا این روشنفکرباچه روحی میخواد دوباره بیاد مگه چه کارمثبتی انجام داده

  6. امین گفت:

    تنها کسی میتونه این شهر از بن بست خارج کنه فقط محمد بهرامی هست مثل زمان شهرداری که یاسوج شده بود کارگاه عمرانی .و از نظر فوتبال و کارهای فرهنگی

  7. امیر گفت:

    قطعا بار حضور فردی کاربلد همانند دکتر بهرامی رقبا دیر شانس پیروزی ندارند

  8. حسین گفت:

    رای ما فقط دکتر بهرامی💙

  9. بهادر گفت:

    دکتر بهرامی مدیری کاربلد و دلسوز برای استان هستن و کارنامه درخشان او در شهرداری گواه آن هست

  10. امیر محمد گفت:

    با حضور دکتر بهرامی در انتخابات رقبای دیگر شانسی نخواهد داشت💙

  11. تامرادی گفت:

    مرد عملگرا فقط دکتر بهرامی

  12. مارگون گفت:

    این آفا یک چیزی گفت
    شما جدی نگیرید
    نه اهل گفتگوست نه اهل نشست
    فقط اهل فاتحه خونی ست

    انشاالله یک بویراحمدی اصیل این دوره انتخاب شود

  13. بویراحمدعزتمند گفت:

    فقط حاج زارعی عزیز وامیرکبیربویراحمد

  14. اردشیر گفت:

    به نظر بنده باید بگم که هر کسی را بهر کاری ساختن تا آب هست تیمم باطل هست کسی که کاردان هست وکاری ازدستش آمده وانجام داده وباز میتواند چند هزار برابر انجام بدهد باید روانه میدان کرد پایتخت طبعیت ایران را کند آباد دکتر بهرامی

  15. امیر گفت:

    تنها راه نجات این کشور شایسته سالاری است.
    تنها راه نجات مردم کهگیلویه و بویراحمد سپردن کار به افراد شایسته است.
    بدون تعصب و غرض دکتر بهرامی در حال حاضر بهترین گزینه نمایندگی مجلس است.

  16. وطنم جان تنم گفت:

    درود هزاران درودبرجناب دکتربهرامی انسانی متدین وشایسته کارآمد عملگرا نیروی دانشگاهی وعلمی هستند
    وعملکرد ایشان دردوران طلایی شهریاسوج بخوبی دیده می‌شود درزمینه ورزشی وجوانان واشتغال وفضای سبز وکوچه هاو خیابان های مختلف در شهر نمونه ازعملکرد ماندگار ایشان میباشد

  17. مجتبی الهی گفت:

    راه ک روشن باشد مسیر نیز هموار میشود.راه ما راه روشن فرداست.درود بر بزرگ مرد ایل اقایی.الحق ک مردم کم لطفی میکنن و ب جای عقلانی تصمیم گرفتن گمراه احساسات و عواطف قومی قبیله ای میشوند و …این هم نتیجه انتخاب ….

  18. آبیدل گفت:

    فقط دکتربهرامی میتواندگره گشای وضع موجود در حوزه بویراحمدودناومارگون باشد…چون قبلا اثبات کردکه میتواندپس میتواند….

  19. سیروان گفت:

    تحلیل پیامهای نوروزی چهره های سرشناس منطقه ، کار درستی از سوی سایت بویرنیوز می باشد چرا که در مقایسه همین پیامها می توان به علم و آگاهی و میزان دغدغه این چهره ها نسبت به مردم و جامعه پی برد . خیلی از پیامها که اگر مخاطب در جریان نباشد فکر نمیکند اصلا یک پیام نوروزی است ! برخی ها گویا چیزی از حرف زدن با مردم را نمی دانند .
    بعنوان مثال کلیپ و پیام نوروزی جناب منتظریان را ببینید ! تبریک نوروز است ؟! یا مصیبت نامه ! فکر نکنم کسی در ایران باشد که احترام شهیدان سرزمینش را نداشته باشد و خود را وام دار آنان نبیند ، اما هر چیزی جای خودش را دارد . اگر ارزشی در جای خودش قرار نگیرد زدگی می آورد و او مقصر این حالت خواهد بود . چندتا از واژه های نوروز را بکار برده است ؟ ایشان بهتر است بداند این کج سلیقگی های سنگر مانند او را از مردم و شهدا دور خواهد کرد . با این حمه مشکلات چرا از درد مردم و راهکارها نمی گویید ؟ تا چه اندازه ملیت و ایرانی بودن را صرف منافع خودمان کنیم تا چیزهایی را ثابت کنیم ؟

  20. سیروان گفت:

    جناب روشنفکر ؛ با این همه گرفتاری و عقبماندگی در منطقه که بخشی از آن نتیجه عملکرد ضعیف شماست آیا جا نداشت که یک عذرخواهی ساده از مردم میکردی ؟ شما نماینده کدام مردم هستید ؟ ( باز درود بر شرف جناب عطا دانشی که این شهامت را داشتند و از مردم در پیام نوروزیش عذرخواهی کردند )
    متن جناب خرامین تقریبا متن خوبی بود .از نوروز گفته بود و کمی درد مردم . هر چند با این همه گرفتاری و ضعف مدیران باید با شهامت بر آنان می تاخت .

  21. ناشناس گفت:

    دکتر بهرامی

  22. سیروان گفت:

    کلیپ و متن بهرامی بهتر از بقیه بود . در کلیپش از المانهای نوروز استفاده شده بود و با درد مردم حرفهایش همسرایی داشت . عدم تخصص و علمگرایی را جان مایه مشکلات می داند و از مسئولین می خواهد دست به تغییر اساسی بزنند . گفتگو و تعامل با مردم . ورود جدی به حوزه عمل .
    از مردم نیز به درستی می خواهد در دوراهی ها انتخاب درست داشته باشند .

  23. ناشناس گفت:

    تنها کسی که میتونه ما رو از این بن بست جدا کنه فقط دکتر بهرامی هست

  24. Amirpour گفت:

    با احترام به همه نامزدهای انتخاباتی مجلس در شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون، جناب دکتر بهرامی نشان داده است که در عمل، علم، و تجربه مدیریتی بر همه کاندیداهای دیگربرتری دارد.

  25. محمد گفت:

    سلام،
    صادقانه بخواهم اظهار نظر کنم این است که دکتر بهرامی مرد عمل است و می‌تواند….

  26. پاتاوه گفت:

    متاسفانه نماینده فعلی نه فقط عملکرد مثبتی نداشت بلکه باعث گسست مردم هم در حوزه بویراحمد سفلی و هم در بویراحمد علیا شد ایشان متاسفانه کاریزمای لازم برای نمایندگی را ندارند و با بها دادن به افراد ضعیف رفتار خوبی با مردم هم نداشتند قطعا من و خانواده ما تحت هیچ عنوانی در انتخابات آتی دیگر به ایشان رای نخواهیم داد

  27. ناشناس گفت:

    درود به دکتر محمد بهرامی و گفتمان به روز ایشان

  28. بویر احمدی گفت:

    درود به دکتر محمد بهرامی و گفتمان به روز ایشان

  29. سید گفت:

    ان شالله به امیدخدا پیروزی دکتر بهرامی نزدیکه

  30. شهروند گفت:

    هیاهو فقط برا جمع آرا بود یعنی دوروغ به مردم.وگرنه نه به تاراج بردن آب و سرازیر کردن آب به این منطقه برا نماینده مردم فقط بهانه شده برا تبلیغ ..خیلی زود منطقه ما که برا آبی که از اینجا به دیگر مناطق فرستاده میشه باید التماس کنه که شاید بخش کوچکی از این آب رو با کلی منت به ما بدن

  31. amir گفت:

    درود دکتر بهرامی مرد عمل

  32. ناشناس گفت:

    این سری فقط زارعی

  33. ملا گفت:

    بهرامی هم کاره ای نیست زیاد بزرگش نکنید .به عمل هست نه به حرف زدن

  34. بویراحمدی گفت:

    مطمئن باشید که جناب بهرامی هیچ آش دهن سوزی نیست شعارش وعملش دوتاست،ایشون چندین سال شهرداربود دستور داده بود تمام دستفروشانی که با دست فروشی امرارمعاش میکردند جمع شون کرد،آزموده شده،ایشون نه بیان دارند و نه توانمند هستند ،خدامیداند زمانی که شهرداربود چه ضرباتی فقط به ناتوانان زد،درپاسخ وضع اقتصادی،هم نمایندگان تأثیری ندارند،چراکه تحریم ارزی هستیم

  35. جهانفکر سیسخت گفت:

    بین گزینه‌های موجود فقط دکتر بهرامی شایستگی ولیاقت نمایندگی مردم در مجلس را دارد.
    نماینده باید مهندس باشد.یکی از وظایف نماینده در بحث نظارت بر کار دولت هست. بهرصورت شخصیتی مثل دکتر بهرامی هم میداند یک پروژه چقدر اعتبار نیاز دارد و در ادامه میداند یک پروژه چقدر پیشرفت داشته.
    فقط دکتر بهرامی میتواند دوباره رونق را به بخش اقتصاد و صنایهع و زیرساختها برگرداند

  36. کارایی خوب
    دکتر محمد بهرامی

  37. ناشناس گفت:

    انشاالله یک بویراحمدی این دور انتخاب خواهد شد فرفی هم نداره که چپ باشد یا راست

  38. هرجا نامی از دشتروم شنیدید بشتابید

  39. سجاد گفت:

    به نظرمن نمایند بهتر از سید باقر فرماندار بهتر از غریبپور نیامد شخصی از همان دیار امد که همیشه ازیک جناح بود فقط منتظریان دکتر بهرامی رانند دکتر هدایت خواه بود تغییر جناح داد روشنفکر نمیتواند حرف بزند حاج زارع مرد فاتحخونی من خودم‌چپی هستم اما بجز منتظر یان کسی لیاقت مجلس ندارد چون کار بلد به کسی تغیره چهره مید نمیتون حرف بزن رای نمیدم باقر موسوی گفت که به هدایت خواه رای بدید بهتر از راننداش

  40. سجاد گفت:

    نمایند بهتر از سید باقر فرماندار بهتر از غریبپور همه از دیار دشتروم حالا حاج نادر منتظریان

دیدگاه شما