دوشنبه 7 فروردین 1402 - 10:46

سفر قریب الوقوع رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد/مدیران کم توان استان برکنار می‌شوند/مدیران برخی بانک های استان باید بروند

احمدزاده : دامن زدن به برخی مسائل از طرف برخی افراد مخالف دولت نشان دهنده تلاش ان‌ها برای عدم موفقیت دولت است در حالی که این افراد باید بدانند در پیروزی دشمن خود آن‌ها هم متضرر می‌شوند.


سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری استان که به صورت همزمان در کل کشور و به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گفت: سال گذشته برای استان اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاد از جمله اجرای پروژه‌های مختلف و سفر رئیس جمهور که در این زمینه اعتبارات خوبی هم وارد استان شد هر چند مشکلاتی هم در این سال داشتیم.

احمدزاده افزود: هر چند دشمنان تلاش‌های زیادی کردند که ضربه به نظام و دولت بزنند، اما به دلیل پایبندی رئیس جمهور و اعضای دولت به اصول انقلاب، امام و رهبری، تلاش‌های دشمنان بی نتیجه ماند.

وی ادامه داد: متاسفانه مشاهده می‌شود که برخی جریان‌های داخلی مخالف دولت خواسته یا ناخواسته، آگاهانه یا نا آگاهانه هماهنگ با سیاست‌های دشمنان در راستای تضعیف دولت گام برمی دارند. دامن زدن به برخی مسائل از طرف این افراد نشان دهنده تلاش ان‌ها برای عدم موفقیت دولت است در حالی که این افراد باید بدانند در پیروزی دشمن خود آن‌ها هم متضرر می‌شوند.

احمدزاده با اشاره به این نکته که اعتبارات خوبی آن هم به صورت نقد داده شده است، افزود: تا مردادماه باید همه پروژه‌ها کاملا فعال و دارای پیشرفت چشمگیر باشند.

وی گفت: با توجه به قریب الوقوع بودن سفر دوم رئیس جمهور به استان همه مدیران بابد اطلاعات پروژه‌های پیشنهادی این سفر را حداکثر تا ۱۰ فروردین به معاونت‌های مرتبط در استانداری تحویل دهند.

استاندار گفت : کهگیلویه و بویراحمد از مقاصد اولین های سفرهای رئیس جمهور در سال جدید خواهد بود اما احتمالا به دلیل شرایط آب و هوایی برخی استان ها تغییراتی ایجاد شود و حداقل یک استان دیگر که احتمالا خوزستان خواهد بود جلوتر از کهگیلویه و بویراحمد میزبان رئیس جمهور باشد.

احمدزاده ادامه داد: برگزاری این نشست در همه استان‌ها با حضور همه مدیران و به ریاست جمهور به صورت ویدیو کنفرانس در تاریخ کشور بی سابقه است.

استاندار خطاب به مدیران گفت: سرکشی‌ها به شهرستان‌ها را جدی بگیرید و در این بازدید‌ها کاملا با فرمانداران و بخشداران هماهنگی صورت گیرد. اهداف این بازدید‌ها کاملا مشخص و نشست‌ها هم در قالب همان اهداف و در نهایت مصوبات پیگیری و رصد شوند.

وی ادامه داد: فرمانداران هم سفر مدیران به شهرستان‌های خود را به صورت دقیق و جدی پیگیری کنند.

احمدزاده گفت: جلسات در پیکره دولت در هر دستگاهی و در هر سطحی باید کاملا هدفمند، رئوس مطالب مشخص و از حضور افراد غیر مرتبط با دولت در جلسات که گا‌ها حاشیه هم ایجاد می‌کنند جلوگیری شود. البته مدیران توجه داشته باشند که خبرنگاران جز این مورد نیستند و حتما باید در جلسات حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: گاهی ۲ ساعت جلسه بدون خروجی برگزار می‌شود که باید اینگونه نباشد و حتما جلسات با خروجی مشخص برگزار شوند ضمن اینکه روسای ادارات کل باید به صورت مستمر با مدیران شهرستانی جلسات هدفمند داشته باشند.

احمدزاده گفت: در بخش اقتصادی و عمرانی نیازمند توجه ویژه مدیران هستیم از جمله در حوزه زیرساخت‌ها باید در همین دولت شاخص‌های جاده، برق، آب، گاز و دیگر موارد به گونه‌ای ارتقا یابد که این مناطق از محرومیت خارج شوند.

وی با بیان این نکته که جذب سرمایه گذار برای استان ما بسیار سخت است، افزود: در بحث سرمایه گذار گا‌ها مشاهده می‌شود که صدور یک مجوز سرمایه گذاری تا ۲ ماه طول می‌کشد که اصلا قابل قبول نیست و این زمان حداکثر تا ۱۵ روز تعیین تکلیف شود.

استاندار ادامه داد: این نمی‌شود که کار صدور مجوز را به یک کارشناس بسپارید و این کارشناس هم یک هفته مرخصی باشد و کار سرمایه گذار لنگ بماند که در صورت وجود چنین سهل انگاری مدیر دستگاه مسئول است و بازخواست می‌شود.

احمدزاده افزود: برخی مدیران ما واقعا در طراز ملی هستند، اما عده‌ای هنوز نتوانسته اند در حد و اندازه دولت ظاهر شوند که اگر نتوانند عملکرد خود را بهبود بخشند حتما به سراغ آن‌ها می‌رویم!

استاندار با تاکید بر این نکته که خدمات شهرداری‌های استان پایین است، ادامه داد: دولت از شهرداری‌ها حمایت می‌کند از جمله اینکه این دولت تاکنون بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان کمک کرده است، اما آن‌ها باید خودگردان باشند و درآمد داشته باشند و متناسب با این درآمد‌ها هزینه کنند این نمیشود که شهرداری‌ها فقط محلی برای افزودن نیروی مازاد بر نیاز به بدنه خود باشد.

احمدزاده گفت: ما به شهرداری‌ها هم کمک و حمایت می‌کنیم و هم نظارت، اما نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها بر عهده شورا‌ها است که باید جدی گرفته شود.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از بانک‌ها انتظار بیشتری داشتیم که متاسفانه در سال گذشته در حد انتظار ظاهر نشدند البته تعدادی از این بانک‌ها در حوزه‌هایی خوب بودند و در حوزه‌هایی هم اصلا خوب نبودند و به صراحت می‌گویم که هیچ بانکی نبود که در همه موارد خوب عمل کرده باشد.

احمدزاده خطاب به روسای بانک‌ها با اشاره به اینکه در پرداخت تسهیلات در حوزه‌های مختلف، جوانان، ازدواج، اشتغال، سرمایه گذاری و … عملکرد خوبی وجود ندارد، گفت: ما نمی‌خواهیم خود را با استان اصفهان مقایسه

کنیم، اما حداقل می‌توانیم انتظار داشته باشیم بانک‌های ما مانند استان ایلام عمل کنند.

وی افزود: بانک‌ها در بحث اعتبارات دولتی هم خوب عمل نمی‌کنند و مدیرانی که در این زمینه خوب عمل نکنند باید از این استان بروند ضمن اینکه رایزنی‌هایی هم در دولت انجام داده ایم که این مدیران ضعیف باید از کهگیلویه و بویراحمد بروند و خواهند رفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353791
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کی غضنفر گفت:

    ککا ایشا زورتون و شهردار یاسوج و شرکای شورای شهرش نیرسه ، قراره کو مدیره عوض کنید دَ .

  2. ناشناس گفت:

    در استانی که مدیران ناکارآمد آن توسط نمایندگان انتخاب می شود هیچ امیدی به بهبود شرایط کنونی نیست.

  3. عدالت گفت:

    اقای احمد زاده اگه راست میگه مدیرکل ….رو عوض کنه البته چون….بعیده ولی هنگام ورور رییس جمهور اعتراض دست جمعی را خواهد دید

  4. تقی گفت:

    الان به این نتیجه رسیدید که مدیران ضعیف و ناکارآمد رو انتخاب کردید.پس جلوی ضرر را از هر کجا بگیرید منفعت است

  5. بهمئی گفت:

    امیدوارم استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش نگاهی به شهرستان بهمئی داشته باشن
    چرا نباید یک نفر هم از شهرستان بهمئی سمت بگیره در استانداری و اداره کل آموزش و پرورش

  6. ظهرابی گفت:

    درود بر استاندار مردمی و پاک نهاد

  7. ناشناس گفت:

    اگر قراره ی مدیر بانک ضعیف برود که البته واقعا ضعیف هستند و همشون باید بروند بخصوص چند بانک مهم دولتی مثل ملی و کشاورزی
    ولی نباید افراد ضعیف تر ، بی سواد، معامله گر و ترسو بیان سرجاشون
    اگر استاندار میتونه یکبار بیاد چندتا مدیر شجاع، کاربلد، باسواد بذاره و نتیجش را در خدمت به مردم ببینه

  8. ناشناس گفت:

    مدیران بانکها را زودتر عزل کنید خداوکیلی این افراد زد و بند کن را از کجا پیدا می کنید

  9. ناشناس گفت:

    چطور این همه پول اما خونه ما تو شهر مارگون هنوز شبکه اب برق نداریم فقط یک پروانه به ما فروختید در جریان باشید تا و موقش

  10. با سلام بنده شهریور ماه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۸۰ میلیون تسهیلات با سود ۱۸/۵ درصد جهت تعمیر مسکن از بانک مسکن شعبه معلم یاسوج در قبال خرید امتیاز بمبلغ ۹ میلیون و اندی و همچنین خرید سفته و غیر ذالک اخذ نمودم. در ضمن مبلغ ۶ میلیون هم نزد همین شعبه بخاطر اخذ تسهیلات فوق الذکر بلوکه گردیده است این در حالی است که طبق بخشنامه بانک مرکزی و رای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری بانکها در قبال واگذاری تسهیلات حق بلوکه نمودن هیچگونه وجهی را ندارند و بانک هم از اجرای قانون سر باز میزند . با این اوصاف تکلیف بنده و سایر افراد وام گیرنده چیست و کجا فرجام خواهی نماییم….با سپاس

  11. محسن گفت:

    اون تعدادی که هنوز نتونستی عوض کنی و از افراد خودت بذاری از این طریق می خوای عوض کنی فرصت خوبی استفاده کن

  12. ناشناس گفت:

    اگر زورت به شهرداري و شوراي شهر مفت خور رسيد پس. اهل عملي ..
    چرا از شهرداري خدمات نميخواهيذ
    اصلا معلوم نيست شهره اينجا يا دارقوزآباد

  13. سیسخت گفت:

    تقی بره ونقی بیا همی وضعه وپوس کرکو من ایگپل نیسه…خخخخ

  14. ناشناس گفت:

    بانک صادرات با انتخاب رئیس های بسیار ضعیف باید در صدر تغییرات قرار بگیره
    فقط مردم را مسخره میکنن
    سپرده هم گذاشتیم ولی وام را ندادن
    امیدوارم استاندار مدیرعامل این بانک را برکنار بکنه

  15. ناشناس گفت:

    وقتی در سال جدید با شهر ارواح مواجه میشیم که شهردار و شورای یاسوج عرضه خط کشی یک خیابان و گل کاری یک بلوار را نداشتن؛ باید به حال خودمون گریه کنیم که استاندار و نماینده و فرماندار و مسئولانی به این بی عرضگی داریم که زورشون به سه نفر شورا و یک شهردار احمق و خودخواه نمیرسه.
    خدا را شکر خدا را داریم که شهر زیبای برفی و بارانی و خوش آب و هوا نصیب این مردم بامرام کرده

  16. سیسخت گفت:

    بهل بیا همی چی گل وبلبله…😅

  17. ناشناس گفت:

    مدیر منابع طبیعی بسیار ضعیف
    این همه جنگل در طول سال تخریب می شود فارغ از یک هکتار جنگل کاری

  18. بویراحمد گفت:

    دستاورد دولت شما بغیر از تورم بی سابقه ، دلار ۶۰ هزار تومانی ، قیمت چند برابری خودرو و۰۰۰۰چی بوده ؟

  19. ناصر گفت:

    ضعیف ترین مدیردر طول تاریخ مدیر صنعت معدن استان اقای روزبهان هستش

دیدگاه شما