سه شنبه 23 اسفند 1401 - 16:25

نکاتی که تصویر تصادفی وحشتناک در یاسوج برای همه ما دارد/+عکس

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

این تصادف در محور یاسوج به اصفهان رخ داده، تصادفی که نتیجه آن کشته شدن در دم راننده سمند بود.

این تصادف میتواند حاوی چند نکته برای همه ما باشد:

در آستانه عید هستیم و قطعاً شاهد افزایش باز ترافیکی در محورهای کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود ، جاده هایی که کوهستانی بودن و پیچ های متعددشان معروف هستند.

شاید همه ما با خودمان بگوییم تصادف برای دیگران است و برای ما انشالله اتفاقی نمی افتد!

اما واقعاً چنین نیست…

سرعت و عجله زیاد، بی دقتی به جاده، عدم رعایت فاصله طولی، رانندگی در حالت غیر عادی و خواب آلودگی و سبقت های بیجا همه مرگ آور هستند.

بیایید جاده را هم بخشی از سفرمان بدانیم، به جای سرعت و سبقت های زیاد با آرامش از لطافت جاده و روستاها و مناظر در طول مسیر نهایت بهره را ببریم. باور کنید قرار نیست با رانندگی غیر اصولی سالم به جایی برسیم.

این تصادف زنگ هشداری است برای همه ما که عاقبت تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی مرگ خود یا عزیزانمان است.

انتظار از مسئولان نیز بهبود زیرساخت ها، نصب علائم گسترده هشداری ،‌نصب جدا کننده ها در محورهای دو طرفه، برخورد با خودروهای هنجار شکن به ویژه شوتی ها است.

امیدوارم سفر برای همه شما پایانش دیدار تازه کردن با آنچه دوستش دارید باشد…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353599
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خوش به حال هر که می میره و این روزگار ذلت و بدبختی و گرانی و شرمندگی را نمی بینه

  2. سید گفت:

    خلایق را هر چه لایق

  3. سیسخت گفت:

    ببینیدبعد۴۴سال چکاربامردم کردیدکه زندگی ومرگ پیششون یکی شده🤔

  4. ناشناس گفت:

    جاده پر حادثه یاسوج به اصفهان متولی دقیق جدی و منظم و حساب شده ندارد.این جاده نیاز به بازنگری و رفع موانع و انسدادها می باشد.شیب تند پیچ های خطرناک عرض کم نقاط کور نبود علائم هشداری و اخباری نبود چراغ های خطر نبود روشنایی لازم و کافی عدم نصب حفاظ ها در محور پل های کم نبود سیستم رصد و مانیتورینگ پیشرفته در جاده کمبود تجهیزات و امکانات فنی جاده عدم تخصیص بودجه و اعتبار مالی به این جاده پر رفت و آمد و شلوغ نبود نظارت و کنترل بر جاده……. حتی در این جاده به خوبی آنتن های موبایل خدای نکرده در هنگام وقوع سانحه پوشش ندارند.امکانات امدادی و پزشکی و سلامت جاده هم بسیار در حد نازل و ضعیفی قرار دارد که خود تابعی از محرومیت شدید این استان دارد.ای کاش به مشکلات عمده این جاده عنایت کافی و وافی می شد.

  5. یاسوج گفت:

    شوتی ها در این جاده جولان میدهند .هرچند جاده یاسوج اصفهان خودش پیچهای فراوانی دارد و عرض جاده هم کم است مسئولین خواهشا بیشتر بفکر این جاده باشند

دیدگاه شما