دوشنبه 8 اسفند 1401 - 8:33

روز پر حادثه در کهگیلویه و بویراحمد/3 کشته

بویرنیوز– رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع چند حادثه در استان از جمله برخورد خودروی پژو پارس با یک دستگاه اتوبوس در محور «یاسوج_ بابامیدان» خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد در تشریح خبر این حوادث گفت: در ساعت ۷ و ۴۹ دقیقه صبح روز یکشنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۱ حادثه برخورد خودروی نیسان با تریلر به مرکز پیام گچساران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ شماره ۳شهری به محل حادثه واقع در فلکه فرودگاه گچساران اعزام شد، افزود: در این حادثه یک نفر تبعه کشور افغانستان در دم فوت کرد و سه مصدوم دیگر به بیمارستان شهید رجائی گچساران منتقل شدند.

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حادثه دوم در ساعت ۱۹ و ۲۲ دقیقه به مرکز پیام گچساران اعلام شد که بلافاصله پایگاه ۲ شهری به محل حادثه واقع در حوالی روستای «سعادت آباد» اعزام شد.

وی افزود: به علت انحراف از مسیر خودرو سمند و شدت بالای آسیب، با وجود تلاش کارشناسان اورژانس۱۱۵ و بیمارستان شهید رجائی، راننده خودرو جان باخت.

رئیس اورژانس استان بیان کرد: در ساعت ۲۳ و ۱۶ دقیقه یکشنبه شب حادثه برخورد خودروی پژو پارس با یک دستگاه اتوبوس در محور «یاسوج_ بابامیدان» به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وحدت نژاد بیان کرد: به محض دریافت پیام، پایگاه اورژانس «کوشک» شهرستان بویراحمد به محل حادثه واقع در تونل شماره پنج این محور اعزام شد که متاسفانه راننده خودروی پژو پارس به علت شدت بالای آسیب در دم جان باخت.

وی اظهار کرد: مسافران این اتوبوس که از مبدا آبادان به مقصد یزد در حرکت بود، مشکلی ندارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353248
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما