سه شنبه 25 بهمن 1401 - 10:36

افزایش بودجه کهگیلویه و بویراحمد فقط در حرف/استانی که در تکمیل یک پل عاجز مانده(+سند)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

در میزان تخصیص بودجه کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه آخر کشور ایستاد.

اگرچه افزایش بودجه را در استان شاهد هستیم اما با تورمی که هست رقم تخصیصی سال 1401 (تا این ماه) از سال گذشته از نظر ارزشی کمتر است.

این سند نشان میدهد وعده های دولت و نمایندگان در خصوص افزایش بی سابقه بودجه های کهگیلویه و بویراحمد فقط حرف و شعار است و در حد همان رقم های مصوب مانده و تخصیص کامل نشده است.

همین روند نامناسب تزریق بودجه به کهگیلویه و بویراحمد است که باعث شده یک پل در مرکز استان بعد از 15 سال نصفه  نیمه و با حداقل ایمنی به افتتاح برسد و همچنان دو پل دیگر مرکز استان نصفه و نیمه به حال خود رها شوند.

این را گفتم که به عمق محرومتی اشاره درستی بشود، وقتی مرکز استان آنهم بیخ گوش مدیران ارشد شاهد چنین شیوه تکمیل و اجرای پروژه ها هستیم، فاتحه مناطق دیگر استان را باید خواند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352971
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یزدگرد گفت:

    درود بویر نیوز
    باید به حال استان و مردمش گریست استانی که در اوج محرومیت باید در صدر اخذ بودجه باشه ببینید به چه فلاکتی افتاده ایم
    البته تقصیر خودمان هست با انتخاب چنین ناتوانانی بعنوان نماینده مردم در مجلس بیش از این هم نباید انتظاری داشت ….

  2. ناشناس گفت:

    جای تاجگردون خالیه واقعا

  3. افسری گفت:

    آخ وه بخت عسکر

  4. م گفت:

    باسلام نمیدانم چرا بانکها با مردم همکاری نمی‌کنند مردم شبانه روز دنبال وام یا فرزند یا اشتغال یا ودیعه مسکن و ازدواج و موارد دیگر هستن اما متاسفانه پنجاه درصد وعده و عیده ها بلاتکلیف مانده و مردم قول 1402دادن آنهم تقریبا تیرماه به بعد که هیچکدام از این وامها ارزش انجام هیچ کاری را با این تورم روزانه همخوانی ندارد واقعا چرا این مردم دست به دست میشن اگر اعتبار مربوط به الان هست چرا مردم حواله میشن برا شش ماه دیگه جناب استاندار. و معاونین محترم فرماندار محترم والله تنها سیستمی که اصلا مسیر قانون را در رابطه با ضامن چک و سفته و پرداخت وام ها به مردم رعایت نمیکند بانکها است متاسفانه اعتبارات ساز جدا میزند مدیر بانک سازی جدا و معلوم نیست کی سردمدار واقعی هست آلان هشت ماه هست برا وام ودیعه مسکن مراجعه میکنیم اما میگن خبری نیست پس این وام برا چ موقعی خوبه خدا به داد مردم بدبخت برس

  5. مسعود گفت:

    اتفاقا مسولین استان عمدا نمیخوان این پلها درست بشه چون چشم دیدن یاسوج را ندارند صرفا جهت پست وپول اینجا میان

  6. ناشناس گفت:

    نماینده0خوب0است0مشکلات0قبلا0بوده

  7. ناشناس گفت:

    نماینده فقط اومده چند تا سرایدار مدرسه را عوض کنه ن اینکه بفکر محرومیت استان باشه ،کلی ذوق زده میشه که فلانی را عوض کرده و فلان نیرو را پست مقام بهش داده همیشه وهمه جا از اخر اول هستیم

  8. و گفت:

    یکی از علتهای محرومیت خود مردم هستند که با اشتباهات خود در انتخاب نماینده دارند .چرا نباید نماینده خوب در مجلس داشته باشیم که از حق خود مردم دفاع کند.

  9. احمد گفت:

    یعنی خاک تو سر استان کهگیلویه و بویراحمد از اخر اول شدیم

  10. یاسوج گفت:

    خب این چرا درست نمیکنه

  11. سی سخت گفت:

    لوداب بزرگتره یا تهران

دیدگاه شما