یکشنبه 23 بهمن 1401 - 21:16

خبری که اگر درست باشد باید به حال رئیس بنیاد شهید کشور تأسف خورد!/برخورد زننده با ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز ، فریاد جنوب در مطلبی نوشت: یک ماه پیش قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید کشور، بازدیدی از بیمارستان سلمان داشت، که حواشی زیادی به دنبال داشت. برخورد نامناسب قاضی زاده هاشمی با یکی از جانبازان قطع نخاعی و اعصاب روان بستری در بیمارستان سلمان یاسوج نگرانی عمومی در سطح جامعه ایجاد کرد وواکنش های زیاد به همراه داشت؛ در همین راستا و برای تنویر افکار عمومی،خبرنگار ما به همراه خیر هم استانی، رحمت الله کشاورز و سردار شهابی فر به بیمارستان سلمان رفتند تا از واقعیت ماجرا مطلع شوند.

علاوه بر حواشی که از برخورد نامناسب با یک جانباز ایجاد شده است، افکار عمومی دنبال آن هستند که بداند، دستاورد سفر عالی ترین مقام این نهاد به استان چه بوده است؟

آنچه در ادامه آمده است گزارشی از این بازدید و گفتگو با خیر هم استانی، رحمت الله کشاورز است.

رحمت الله کشاورز ، هدف از این بازدید را پاسداشت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی دانست و گفت: این پیروزی، حاصل نمیشد، جز با از خود گذشتگی افرادی از جان گذشته و قهرمان که جانبازان و ایثار گران دفاع مقدس نیز از جمله همین عزیزان هستند که در راه اعتلای ایران اسلامی و پویایی انقلاب از همه چیز خود گذشتند.

وی بازدید و عیادت از جانبازان اعصاب روان بیمارستان سلمان به همراه سردار شهابی فر را افتخار بزرگی برشمرد و عنوان کرد: در حالی که دیدار با این افتخار آفرین مایه خوشحالی است، نشستن پای درد دل این عزیزان و شنیدن قصه درد ها و رنج های که آنها متحمل شده و میشود، دل هر انسانی را آزرده میکند. کشاورز با اشاره به رفتار نامناسب رئیس بنیاد شهید کشور با این قهرمانان هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: وقتی از رفتار ناشایست و دور از شآن یکی از مسئول ملی باخبر شدیم برای پیگیری آن به بیمارستان سلمان آمدیم تا انچه اتفاق افتاده است را از زبان جانباز قطع نخاعی که توسط رئیس بنیاد شهید مورد بی احترام شدید قرار گرفته بود، بشنویم.

وی افزود: جانباز قطع نخاعی با چشمانی گریان و اشک آلوده موارد مربوط به سفر آقای قاضی زاده هاشمی را برایمان توضیح داد.

این خیر هم استانی گفت: آنگونه که این جانباز عزیز تعریف کرد:” او دست آقای قاضی زاده هاشمی را گرفته و با خواهش و التماس از ایشان خواسته در حد ۵ دقیقه به حرفها و درد دلها و مشکلاتش گوش کند که متاسفانه قاضی زاده هاشمی، زیر دست او زده و گفته من از این چیز ها زیاد دیده‌ام و بعد هم با بی اعتنایی تمام رفت و من هم نه توان راه رفتن داشتم و نه قدرتی که بتوانم جواب این بی احترامی را بدهم و فقط نگران شدم برای این انقلاب و مظلومیت رهبرم که امثال قاضی زاده هاشمی با این نوع رفتارها مردم را از انقلاب دل سرد میکنند.”

کشاورز عنوان کرد: جانباز دیگری درد دل کرد و گفت که از آقای قاضی زاده هاشمی درخواست کردم در حد ۳۰ ثانیه به من وقت بده تا با او صحبت کنم؛ اما او بی اعتنا از کنارم رد شد؛ درحالی که من فقط میخواستم بگویم سلام من را به رهبرم برساند.

کشاورز با بیان این سوالات که فقط میخواهم ازآقای قاضی زاده هاشمی بپرسم، برادر عزیز، اصلا برای چه آمدی؟هدف از آمدنت چی بود ؟ آیا شما به این موضوع توجه داری که کجا ایستاده ای و وظیفه ات چیست؟ گفت: اکنون دغدغه افکار عمومی این است که بدانند دستاورد سفر چه آزرده کردن دل این عزیزان، چی بود ؟

وی اظهار کرد: در این دیدار آقای قاضی زاده، نه تتها دردی از این عزیزان دوا نشده که روح آنها هم با رفتارهایت ناشایست و دور از شان آزرده شده است و این درد بزرگی که هیچ انسان آزاد اندیشی نمیتواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

کشاورز معتقد است عده‌ای از مسئولان ناکارآمد با سو استفاده از مواهب دولت و حاکمیت و عملکرد بدشان، انقلاب و جمهوری اسلامی را بدنام میکنند.

وی افزود: ما برای حفظ جمهوری اسلامی بهترین جوانان مملکت را فدا کردیم؛ اکنون چرا عده‌ای با بی‌تدبیری و چنین برخورد های زمینه دلسردی مردم از نظام را ایجاد میکنند.

ایشان در پایان افزود: از مسئولین استانی و کشوری و همچنین خود آقای قاضی زاده هاشمی این سوال را دارم که اگر برنامه ای نداشتید برای درمان درهای این عزیران چرا با این برخورد درد آنها را اضافه کردی؟

این خیر هم استانی تاکید کرد: از نمایندگان استان درخواست داریم که به حرمت درد های این جانبازان، در صحن علنی مجلس به این رفتار دور از شان رئیس بنیاد شهید تذکر جدی دهند و از این مسئول میخواهیم مجدد به استان سفر کند و مراتب عذر خواهی و دست بوسی حضوری از این جانبازان را به عنوان یک وظیفه به عمل آورد؛ در غیر این صورت خداوند روز قیامت از آن چنین مسئولینی نمیگذرد.

لازم به ذکر است سید رحمت الله کشاورز یکی از جوانان انقلابی و خیرین ایران دوست است که همواره در مناسبت های مختلف برای سر بلندی نظام و انقلاب، فعالیت دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352933
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. l گفت:

    با سلام این اقا فکر کنم نمی دانم بر کرسی که تکیه زده این کرسی مربوط به شهدا و جانبازان می باشد این سفر هم مثل سفر عراق دسته گلی به آب داده و رفته همه ما ایثار گران به مقام شامخ خانواده شهدا و جانبازان احترام و جانبازان عزیز بیمارستان سلمان اعلام که همه ماها دست بوس و مدیون شما و رفتار این شخص را به پای نظام قلمداد نکنید

  2. ه جهانفکر گفت:

    نه از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگر هستم و نه در این مورد ذینفع هستم !!!
    ولی اگر رشادتهای این عزیزان نبود امثال من و قاضی‌زاده معلوم نبود چه وضعیت اسفبار و شومی در انتظارمان بود.
    متاسفانه بعضی از مسئولین نمی‌دانند در چه جایگاهی و چه برهه حساس سیاسی و اجتماعی قرار داریم. به نظر می‌رسد آقای قاضی زاده هاشمی خود را طلبکار این نظام می‌داند.
    نه برادر به ظاهر محترم تنها طلب‌کاران این انتقلاب و نظام هیچ کس نیست به جزء ایثارگران و آزاده‌گان و خانواده محترم شهدا.
    به نظر من آقای ریسی بایستی بدون لحظه‌ای درنگ بخاطر این رفتار بی‌شرمانه ریس بنیاد شهید کشور،ایشان را سریع‌تر عزل کند !!

  3. بویراحمدی گفت:

    دو روزه دیگه همین آقای وزیر هم میان کارکنان بیمارستان رو از کار برکنار میکنن خدا بهشون رحم کنه

دیدگاه شما