یکشنبه 23 بهمن 1401 - 7:39

باز هم حادثه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج/لزوم ورود دستگاه قضا برای بررسی ایمنی بیمارستان های یاسوج

بویرنیوز– رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج گفت: به علت نشتی لوله‌های آب در طبقه منهای یک این بیمارستان در عصر روز گذشته، بخشی از سقف بخش دیالیز این بیمارستان ریزش کرد.

امیر عنبری در گفتگو با صدا و سیما افزود: بعد از نشتی لوله‌های آب در طبقه منهای یک، فوری شیر‌های ورودی آب به این قسمت بسته شد، اما به علت اینکه سقف بیمارستان از نوع تایل گچی بود بعد از خیس شدن ریزش کرد.

رئیس بیمارستان شهید جلیل همچنین از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بخش دیالیز این بیمارستان خبر داد و گفت: بر اساس دستور دکتر غلام پور مقرر شد در اسرع وقت این بخش تعمیر شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد تایل‌های گچی آسیب دیده مجدد نصب شد، افزود: خدمات‌رسانی با استقرار سه دستگاه دیالیز در این بخش منوط به تعمیر این بخش است.

عنبری ادامه داد: سه دستگاه دیگر نیز به علت رطوبتی که دارند باید شرکت سازنده از تهران کار تعمیرات آن‌ها را انجام دهد تا مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه دیالیز در بخش دیگری از بیمارستان راه‌اندازی شد، گفت: بیماران می‌توانند تا اطلاع بعدی از بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی استفاده کنند.

لزوم ورود دستگاه قضا به امنیت بیمارستان های یاسوج:

بیمارستان شهید جلیل یاسوج از بیمارستان های نوساز در کهگیلویه و بویراحمد است، اینکه چطور به این زودی شاهد ریزش بخشی از سقف آن هستیم در نوع خود جالب است و به نظرم باید بررسی جدی در خصوص ایمنی این سازه بشود و در صورت قصور برخورد لازم با متولیان آن صورت بگیرد.

اتفاق بیمارستان امام سجاد نیز نشان داد باید یک بررسی اجمالی و درستی از وضعیت امنیت هم سازه ای و هم تجهیزات بیمارستان های استان بشود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352924
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدی گفت:

    لزوم بکارگیری بازرسی توانمند و با تجربه و کار بلد در دانشگاه علوم پزشکی استان جهت بررسی دقیق و جلوگیری از اتفاقات بعدی محرز است

  2. .... گفت:

    بنظرم باید برن چک کنن بینم رابطه ای بین مدیر و پیمانکار ساخت و ساز وجود داره یا خیر ؟؟؟

دیدگاه شما