سه شنبه 11 بهمن 1401 - 7:35

چهارمحال وبختیاری/ تخریب یک ساختمان به علت بارش برف/ یک نفر فوت کرد

بویرنیوز– در این حادثه که عصر روز دوشنبه بر اثر بارش شدید باران و برف اتفاق افتاد، پیرمرد ۷۵ ساله فوت کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال وبختیاری گفت: بارش برف در شهر فرادنبه شهرستان بروجن موجب تخریب یک ساختمان و مرگ یک تن شد.

به گزارش ایرنا؛ مسعود مثنوی دوشنبه شب با اعلام این خبر افزود: در این حادثه که عصر روز دوشنبه بر اثر بارش شدید باران و برف اتفاق افتاد، پیرمرد ۷۵ ساله فوت کرد.

وی از اعزام دو تیم پایگاه امداد و نجات کلار شهرستان بروجن با هفت امدادگر، و همچنین اعزام تیم‌های اورژانس، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی به محل حادثه خبر داد و گفت: عملیات آواربرداری و رهاسازی فرد از زیرآوار توسط امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شد که در این حادثه یک نفر در محل حضور داشت.

به گفته وی، این ساختمان بسیار قدیمی و با سازه چوبی و گلی بود که بر اثر بارندگی شدید باران و برف دچار ریزش و تخریب کامل شد.

وی از آماده باش کامل ۲۲ پایگاه امداد و نجات این جمعیت شامل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و پایگاه موقت با تمام تجهیزات از جمله خودرو، آمبولانس و تجهیزات امدادرسانی آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

مثنوی افزود: در طرح امداد زمستانی هلال احمر ۲۵ دستگاه آمبولانس و ۱۲ دستگاه خودروی نجات در چهارمحال و بختیاری در این طرح آماده امدادرسانی به مردم هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352652
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما