یکشنبه 9 بهمن 1401 - 15:44

اجرای طرح بخشودگی جریمه تاخیر دربانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز– مدیرشعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد از بخشودگی جریمه دیرکرد ۶ درصدی وجه التزام تاخیر تادیه به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، خبر داد.

مهدی منتظری گفت : این تصمیم بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای، در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف حرکت در مسیر تحقق اهداف شعار سال اتخاذ شده است.

بر اساس این گزارش طرح بخشودگی وجه التزام تاخیر تادیه دین مطالبات ۶درصد وجه التزام و تاخیر بدهی ۸درصد وجه التزام درضمانت نامه قابلیت بخشودگی دارد .

مدیرشعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد افزود: این تصمیم با توجه به مصوبه هیئت مدیره در خصوص طرح بخشودگی جرائم تاخیر تسهیلات وتعهداتاتخاذ گردیده است و مشتریانی که بدهی سر رسید شده خود را به صورت یکجا پرداخت نمایند واز این طریق مطالبات آنها بروز ویا تسویه شود مشمول بخشودگی وجه التزام وتاخیر تادیه دین می گردند .

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه برخورداری از مزایای این طرح به شعب بانک توسعه تعاون مراجعه و یا عدد 4 را به شماره 500015741 ارسال نمایید .

گفتنی است این طرح تا پایان روز ۲۲ بهمن ماه سال جاری مهلت دارد .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352624
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما