جمعه 7 بهمن 1401 - 22:07

دادستان مرکز استان شخصاً به حادثه بیمارستان امام سجاد یاسوج ورود کند/همچنان یک مصدوم منتظر پزشک /آیا واقعاً کپسول استاندار بود؟

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

انفجار کپسول آتش نشانی در بخش آی سی یو بیمارستان امام سجاد یاسوج حادثه آفرید.

و اما مشاهدات خبرنگار بویرنیوز:

همراه یکی از بیماران(علی اکبر زربان) این بخش باانفجار کپسول ضربه بسیار شدیدی به سر او وارد و فوت کرد.

ظاهراً پس از این اتفاق بیمار بخش آی سی یو(وحدت مهنایی احدی از مدیران شرکت سعادت هیوا) آنطور که همراهان و وکیلش به بویرنیوز خبر داد، بر اثر شوک ناشی از این حادثه سکته و سپس از دنیا می‌رود.

علیرغم اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر ترخیص همه افراد حاضر در این بخش اما هنوز یک نفردیگر از پرسنل این شرکت بنام پاک نژاد که از ناحیه گوش و کمر با آسیب هایی روبرو شد، بستری و بعد از چند ساعت منتظر جراح مغز و اعصاب و گوش و حلق و بینی است و اظهارات رییس دانشگاه علوم پزشکی در اخبار شبکه دنا مبنی بر ترخیص همه مصدومین با واقعیت منطبق نمیباشد.

لزوم ورود دادستان یاسوج:

یکی از حواشی در این حادثه ادعای برخی افراد مبنی بر عدم استاندارد و تاریخ گذشته بودن کپسول آتش نشانی بود و حتی برخی ها از بقایای کپسول عکس هایی می‌گرفتند البته این ادعا توسط غلام نژاد تکذیب شد.

برخی همراهان نیز از سرمایش و گرمایش نامناسب بیمارستان ناراضی و سوء مدیریت را در بروز این حادثه دخیل می‌دانستند.

به هر ترتیب هرچه هست، اگرچه بازپرس کشیک در محل حضور پیدا نمود اما انتظار از دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد بعنوان مدعی العموم، ورود به این ماجرا و پیگیری و گزارش دقیق به مردم و خانواده قربانیان این حادثه تلخ است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352545
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سلام همیشه حقیقت رو بنویسید اون بیمار ی که سکته قلبی کرده بودند حدود سی تا چهل دقیقه قبل از واقعه دچار مشکل شده بود همه بیماران توسط جراح ومتخصصین مختلف معاینه شدند والبته بعضی ها هم باید تا فردا تحت نظر باشند تا توسط سایر متخصصین هم معاینه شوند بویژه اون بیمار با اسیب گوش که امشب کاری نمیشه براش انجام داد

  2. کار شناس گفت:

    چرا نمایندگان و استاندار ورود نمی کند و دانشگاه را از این بی برنامه ای و ندانم کاری و بی مدیریتی نجات دهند.

  3. سجاد گفت:

    کپسول اتش نشانی چه ربطی و مدیریت داره

  4. احمد گفت:

    پس جناب اقا سجاد اگر ربطی به مدیریط ندارد ربط به کی دارد حتما مقصر کپسول هست عزیز بی توجهی مسئولین ما به اصل قضایای شامل یک مدیر و ده مدیر نیست مدیران ما فقط دنبال ظاهر سازی هستند به اصل قضیه که کاری ندارند قطعا این موضوع اول مدیر کلان مجموعه مقصر هست بعد دیگران بنده در نهادی کاری میکنم اما وقتی برای شارژهمین کپسولها میگوییم پول نیاز هست مدیر هرم اصلی مجموعه میگه نیست اما وقتی بخواهند مهمانی برای مدیران ارشد استان و نمایندهای نعوذبالله خدا تدارک ببیند تا دلت بخواهد کدها را جابجا میکنند این میگویند بی مدیریتی ما نمی گوییم مدیران برای ارتقا خودشان چشن های کلان برای بالادست ها نگیرند میگوییم حالا که میگیرید برای این نوع خدمات و شارژهم هزینه کنید یا اونها را از محیط ها وقتی تاریخ گذشته هستند جمع کنید دکوری که معنی ندارد

  5. رضا گفت:

    آخه برادر اتفاق پیش مییاد آخه چه ربطی به مدیریت داره انصاف خوب چیزیه

  6. حسن گفت:

    در بی در و پیکر بودن و بی صاحب بودن این بیمارستان هیچ شکی نیست . خدا گذر کافر و ای بیمارستان نیفته . زنده و سرحال تحویل بیه جنازه تحویل بگه . والسلام

دیدگاه شما