شنبه 17 دی 1401 - 17:09

جزئیات تازه از حادثه تیراندازی در شرکت نفت گچساران

بویرنیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران جزئیات تازه ای را از حادثه تیراندازی در شرکت نفت گچساران تشریح کرد.

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک مورد تیراندازی از سوی کارمندان شرکت نفت و گاز گچساران منجر به قتل یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد.

وی افزود: در پی وقوع یک فقره تیراندازی و گزارش به پلیس ۱۱۰ سریعا ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام که مشاهده شد یک نفر از کارمندان ادارات با اسلحه ساچمه زنی اقدام به تیراندازی به سوی همکاران خود کرده و منجر به مجروح شدن سه نفر از سایر کارکنان شده و سریعا مجروحین توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند اما یک نفر از مجروحین در بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید:

تیراندازی در شرکت نفت گچساران/3 کشته و زخمی

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه علت حادثه بدلیل اختلافات اداری رخ داده است، اظهارکرد: قاتل مرتکب غیبت می شد و منظم سرکار حاضر نمی شد که مسئول اداری مربوطه گزارش غیبت هایش را مرتب می داد که مثمر ثمر واقع نشد و نهایتا طی مکاتبه ای با اهواز انتقال داده می شود.

خادمیان خاطرنشان کرد: امروز وقتی سر کار حاضر می شود به او گفته می شود که باید تسویه حساب کنید و انتقال داده شده اید، این فرد می رود با کرایه کردن تاکسی اسلحه ساچمه زنی کوچک خود را در کیف گذاشت و با خود داخل اداره برد، ابتدا دو نفر را جلوی اداره مصدوم کرد و سپس با تیراندازی به مسئول اداری که مکاتبات غیبتش را انجام می داد را در اتاق کارش هدف قرار داد.

وی تصریح کرد: یکی از این سه نفر را به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده بودند که بعلت شدت جراحات وارده فوت کرد و دو نفر دیگر نیز در بیمارستان نفت گچساران بستری هستند که وضعیت مطلوبی دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بیان کرد: فرد قاتل خود را به کلانتری ۱۱ معرفی و سلاح ساچمه زنی را نیز تحویل داده و تحقیقات تکمیلی با همکاری مراجع قضایی جهت روشن شدن ابعاد این حادثه در دست بررسی و اقدام است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352086
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما