شنبه 17 دی 1401 - 10:34

شاخص ترین کاری که برخی شهرداران کهگیلویه و بویراحمد انجام می دهند| ساخت سرعتگیر البته آنهم بدون استاندارد!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

یکی از معضلات جدی در کهگیلویه و بویراحمد سرعت گیرهای آن است.

جالب آنجاست در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد که آسفالت آن پایین ترین درجه کیفی را دارد و چاله چوله های ایجاد شده در خیابان ها هم آدم را کلافه میکنید هر روز هم شاهد ایجاد سرعتگیر هستیم!

خیابان های استان به ویژه یاسوج از بدترین درجه کیفی برخوردار است ، کنده کاری های گاه و بی گاه دستگاه های خدمات رسان و آسفالت بسیار بی کیفیت این کنده کاری ها هم رانندگان را کلافه کرده است.

از طرفی این اصلاح نامناسب کنده کاری ها که خیلی زود لزوم آسفالت مجدد را ضروری می سازد، ضربه به بیت المال است.

وجود این مشکلات اما باعث نشده شهرداری ها دست از ساخت گاه و بی گاه سرعتگیرهای نامناسب بکشند.

ایجاد این سرعت گیرها خود یک داستان است و اما عدم رنگ آمیزی و نصب تابلوی راهنما برای مشخص کردن این تابلوها خود داستان دیگر!

مردم انتظار دارند توسعه و تغییرات شهری را در بهبود المان ها و مبلمان شهری ببینند نه اینکه از نظرشان تنها تغییر در شهر همین سرعت گیرهای بدون استاندارد باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352074
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ممو گفت:

    گل سر سبد همه شهرداران
    شهردار یاسوجه که طایفه ای و…..اینجا نشسته وهیچ کاری هم نمیکند

  2. شهروند گفت:

    در شهري كه رانندگان شوتي بدترين نمايشهاي خيابوني رو با خودروهاي خودشون نشون ميدن و مانورهاي خطرناكي ميدن و تقريباً كار ثمربخش ديگه اي برا كنترلشون انجام نشده همون بهتر كه سرعتگير بزنن، اونم متر به متر!

  3. شهروند گفت:

    شهردار به این مسئولیتی این شهروبه فلاکت کشیده

  4. از سیسخت گفت:

    اکثر خیابانهای سیسخت در تابستان1401 آسفالت و هم اکنون چشمه هایی در وسط آنها درآمده که هر روز صبح مناظر بسیار زیبای یخبندان کف بلوار را به نمایش میگذارد

  5. بویر گفت:

    بویرجان خداوکیلی اگر امکان داره یک فیلم یا چند تا عکس از خیابان امیری ها که به خسابان ساحلی میرسد رسانه ای کن ببین در کوره راه چند سرعت گیر که نمی شود گفت. بهتره بگوییم مخل اعصاب و مخرب خودرو درست کردند؟؟؟؟؟

  6. شهروند گفت:

    با عرض سلام خدمت شهروندان متاسفانه مسوولین بی کفایت شهر به جای پر کردن چاله چوله های سطح شهر دست انداز درست میکنه دیشب لاستیک ماشین ما تو چاله روبروی بیمارستان شهید جلیل ترکید حالا تکلیف خسارت شهروند با کیه

دیدگاه شما