جمعه 16 دی 1401 - 13:18

یک مورد عجیب/مرکز کهگیلویه و بویراحمد ناسالم ترین هوا در کشور را دارد/ماجرا چیست ؟!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

این تصویری از شاخص آلودگی در مراکز استان های ایران است.

بجز این ۸ استان سایر استان های کشور هوای پاکی دارند.

مورد عجیب در این شاخص آلودگی هوای یاسوج ؛ پایتخت طبیعت ایران است! یاسوج با شاخص ۱۹۰ خوای ناسالم دارد و عجیب تر اینکه شاخص آلودگی از همه ۸ شهر آلوده کشور بالاتر است.

مسئولان محیط زیست باید ‌‌‌‌‌‌‌‌پاسخ شفاف و قانع کننده ای برای مردم داشته باشند که چه چیزی در هوای یاسوج است که آن را در میان ۸ شهر آلوده ایران قرار داده است؟!

اگر هم این آمار رسانه های ملی ایراد دارد و به اشتباه نام کهگیلویه و بویراحمد در میان استان های آلوده آمده به مردم گفته شود تا نگرانی شان رفع شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352063
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آذر گفت:

    علت آلودگی هوای یاسوج مرتبط با کوه دنا می باشد.
    چون تمامی گازهای آلوده ای که از سمت جنوب به این سمت حرکت می کند، و به سمت دنا می آید به مانع بزرگی برخورد کرده وبا آلوده گی شهر یاسوج ترکیب شده وبه علت برودت هوا ،حالت سکون می گیرد .
    متاسفانه آلودگی دامنه های دنا به این علت ها می باشد

  2. اردوان گفت:

    اگه تابستان بود و غبار وجود داشت به علت جمع شدن غبار پشت سد کوه دنا حرف شما درست بود ، در حال حاظر کیفیت هوا مناسبه ، ممکنه سنسور های اندازه گیری غبار کالیبره نباشند

  3. سجاد گفت:

    در کل تو استان ما تو این موارد کسی اطلاعی به مردم نامیده فکر میکنن مردم خوابن.نه عزیزای من گند زدن های برخی مسؤولین تو دل جوونای ساده دل این شهر میمونه و یک جایی خودشو نشون میده که نباید.آقای مسؤول پاسخگو باش.شما نوکر این مردمی نه رئیسشون.چرا دارید با ترک فعلهاتون با انتصابات نابجاتون با قوم و خویش بازیهاتون افتادند به جون این نظام و انقلاب و این مردم.ای وای بر ما مردم که برخی شما رو فرستادیم بالا.

دیدگاه شما