چهارشنبه 14 دی 1401 - 15:11

توزیع ۱۲۰تن گوشت قرمز با قیمت دولتی در کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوزرئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۲۰ گوشت قرمز با نصف قیمت در سطح بازار استان خبر داد.

“علی معتمدی پور” در جمع خبرنگاران افزود: زیرساخت لازم از لحاظ آموزش پرسنل و امکانات در جهادکشاورزی برای نظارت بر بازار وجود نداشت.

وی اظهارکرد: هم اکنون سامانه ای که مردم از آن طریق تخلفات بازار را به ما گزارش دهند نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که با ابلاغ قانون انتزاعو جداشدن نظارت بر بازار از وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت جهادکشاورزی، پرسنل و امکانات صمت به جهادکشاورزی انتقال داده شود.

معتمدی پور تصریح کرد: با یک اقدام ابتکاری از بسیج اصناف برای نظارت بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد کمک گرفته ایم و تزریق کالاهای اساسی را مدیریت کرده ایم.

وی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز به ۲۱۰ تا ۲۲۰ هزار تومان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۱۲۰ تن گوشت قرمز برای این استان درخواست کرده ایم که این میزان گوشت قرمز از امروز به قیمت میانگین ۱۵۰هزار تومان در سطح بازار توزیع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمانی که دام ارزان شده بود و با اجرای بحث مردمی کردن یارانه ها مردم نمی توانستند نهاده مورد نیاز دام های خود را تامین کنند، دام پرواری بره و گوساله را خریداری و انبار کردیم و هم اکنون که با افزایش قیمت گوشت قرمز مواجه شدیم، از همان دام خریداری شده هم اکنون وارد بازار استان خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352037
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما