چهارشنبه 7 دی 1401 - 12:06

آخرین وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف

بویرنیوزمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام محورهای منتهی به شهرستان های سردسیر استان با بارش برف همراه است.

“عابد محمدی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در حال حاضر تمام محورهای منتهی به شهرستان‌های سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد، شامل بویراحمد، دنا و مارگون بارش به شکل برف دارند.

وی  اظهارکرد: خوشبختانه با پیش بینی‌های انجام شده، مجموعه راهداری با برنامه ریزی و استقرار در محورهای برفگیر و گشت زنی، تا این لحظه اجازه انسداد محورهای اصلی و فرعی را نداده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با وجود اینکه شهرستان‌های سردسیری از دیشب تا کنون بارش برف را شاهد بوده ایم اما تمام مسیرهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

محمدی تصریح کرد: تاکنون هیچ انسدادی در راههای اصلی و فرعی استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم و راهداران با برف روبی و نمک پاشی در حال تلاش برای بازگشایی راهها هستند.

وی در خصوص راههای روستایی استان ادامه داد: پس از اتمام بارش ها نسبت به بازگشایی راههای روستایی برف گیر استان اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در صورت لزوم تردد در محورها، همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است و اطلاع رسانی از طریق سامانه ۱۴۱ نیز انجام می‌شود.

محمدی تاکید کرد: مردم همکاری لازم را با راهداری استان داشته، تا سفری ایمن میسر شود.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش برف تاکنون در محور یاسوج به اقلید در محدوده دهستان کاکان از توابع شهرستان بویراحمد بوده است، اظهار کرد: میزان برف در محورهای مواصلاتی یاسوج به دشیراز ۳۰ سانتیمتر، یاسوج به بابامیدان ۳۰ سانتیمتر، یاسوج- سپدار به چرام ۳۰ سانتیمتر تا کنون گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بارش برف در محورهای موصلاتی استان تاکنون بین ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351887
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما