چهارشنبه 30 آذر 1401 - 9:14

این کلیپ را ببینید تا به حجم بالای بی قانونی در رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد پی ببرید!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

وحدت نژاد؛ رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان: از ابتدای امسال تاکنون ،در مجموع ۳۵ هزار و ۶۰۰ ماموریت توسط اورژانس این استان انجام شده است.

سرهنگ عبادی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان هم گفت : وجود نقاط حادثه خیز ، سرعت غیر مجاز، انحراف به چپ، سبقت و استفاده از تلفن همراه ، از مهمترین علت‌های وقوع تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد است.صدا و سیما

به گزارش بویرنیوز، خطاهای انسانی و نادیده گرفتن قوانین راهنمائی و رانندگی یکی از معضلات رانندگی در استان است. در شهر نیز از پارک نامناسب گرفته تا ورود ممنوع و … در سایه نبود دوربین های نظارتی به وفور رخ می دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351770
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرزند بویر احمد گفت:

    بخدا همش تقصیر جاده و ماشین نیست .بعضی راننده ها واقعا بد رانندگی میکنن

  2. شهروند گفت:

    چرا به نبود پارکینگ ، زیرساختهای اولیه شهری ، خیابانهای فاجعه بار و شوارای بی تخصص و شهردار بی مسئولیت و …. اشاره نمی کنید ؟؟

  3. ناشناس گفت:

    تازمانی که امثال این خانم که نه جان خودش مهمه و بالتبع جان دیگران اصلا. باید گریست به حال آدمهای بی مبالات و باید چنین کسانی رو گواهینامشون رو ابطال کرد اینا جاشون تو جامعه انسانی نیست به اینا میگن وحوش آدم نما که مسلما جنگل وقانون جنگل براشون مهمه متاسفم برای خودم که در بین اینان زندگی میکنم که جان مردم زیر پای انان عین خاموش کردن ته سیگار میمونه .چنین فردی اصلا لیاقت نداره سوار خودرو بشه باید بهش الاغ بدن تا بفهمه فرقش با اتومبیل چیه

دیدگاه شما