دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 9:04

جنجال در استانداري كهگيلويه و بويراحمد / واي به روزي كه بگندد نمك

پايگاه خبري تحليلي بويرنيوز- ” گروه كهگيلويه و بويراحمد” : ديروز استانداري كهگيلويه و بويراحمد صحنه اعتراض كاركنان خود بود.

برخي از كاركنان استانداري در گفتگو با خبرنگار بويرنيوز با انتقاد شديد از استاندار كهگيلويه و بويراحمد به دليل بي توجهي به مسائل حقوق و مطالباتشان افزودند كه ما نمي دانيم شكايت خود را به كجا ببريم،  وقتي استاندار كنار ماست و به آنها رسيدگي نمي كند  تحصن واقعا تنها و آخرين راهي بوده كه ما انجام داديم.

اين كاركنان به خبرنگار بويرنيوز گفتند كه ما بشدت علاقمند نظام و رهبري هستيم و سابقه نداشته كه چنين اتفاقي در استانداري بيفتد اما ما هم آستانه تحملي داريم و شرمنده زن و بچه خود شده ايم و اميدواريم به مشكلات ما رسديگي شود.

حال با اين وجود و اعتراض كاركنان استانداري به عنوان بالاترين ركن اداري كهگيلويه و بويراحمد كه بقيه سازمان ها و نهادها را مديريت مي كند چه اميد و انتظاري از ساير سازمان ها وجود دارد.

همه ادارت و كاركنان دولت بايد مشكلات خود را از كانال استاندار پيگيري كنند دراين در حالي است كه خود كاركنان استانداري با مشكل مواجه هستند، آيا وضع بقيه ادارات استان بهتر از اين خواهد بود.

جالب اين كه استاندار كهگيلويه و بويراحمد همواره مدعي بوده كه به تمام استان اشراف پيدا كرده و با اين تحصن كاركنان استانداري معلوم شد كه استاندار به سازمان و ساختماني كه خودش هم در آن كار مي كند اشراف ندارد چه برسد به همه استان،؛ چرا كه اگر استاندار به اوضاع سازمان خود اشراف داشت نيازي به تحصن كاركنان آن نبود و اين مشكل به راحتي بدون آنكه اين گونه مطرح شود قابل حل بود.

اميد است تا مسئولان نسبت به مطالبات بحق مردم از خود جديت و پيگري نشان دهند و ديگر شاهد چنين مشكلاتي در كشور نباشيم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35168
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کاش استاندار و معون سیاسی اش بروند

  2. جنگلبان گفت:

    قابل توجه خوانندگان محترم یک چنین اتفاقی در اداره کل منابع طبیعی در 2 اردیبهشت نیز افتاد و کارمندان زحمتکش این اداره در اعتراض به بیکفایتی مدیر کلشان جلوی اداره تحصن کردند و خواستار پرداخت مطالباتشان شدند

  3. خرزوخان گفت:

    وقتی تو استانداری داره این اتفاقات میفته وای بحال اوضاع استان

  4. ناشناس گفت:

    به همین زودی آبفاضلاب روستایی هم . میکنند

  5. ناشناس گفت:

    کارکنان دامپزشکی استان از برج 91/4 تا به حال یک ریال نه از اضافه کار نه ماموریت نه پاداش نه رفاهی نه حق لباس نه بودجه 1/ درصد ورزش دریافت نکرده اند خدا خوشش میآید .

  6. راهدار گفت:

    اداره راه وشهرسازي با مديرش دست همه اينها رابسته الان هفت ماهه كه حقوق ومزاياي اكثر كاركنانش را پرداخت نكرده احسنت به اين مدير نمونه استاني وكشوري!!!!!!!!!!!

  7. دردمند گفت:

    واقعا حق ملت استان کهگیلویه و بویراحمد نیست که افراد بی لیاقت و ناکارامد بر انها حاکم باشد به امید روزی که سردمداران این استان همگی بومی باشند مخصوصا صدا و سیما و استانداری و …

  8. پارسا گفت:

    وای به روز که بگندد نمک

  9. ب گفت:

    كاركنان كار معين راه و شهرسازي در سال 91 و 92 هيچگونه افزايش حقوقي نسبت به سال 90 نداشتند لطفا قبل از هر گونه تجمع و احتصاب پيگيري فرمائيد

  10. حامد گفت:

    مگه ما استاندار داریم

  11. ناشناس گفت:

    استانداری که فقط ادعا دارد و هیچ کارایی ندارد

  12. صادق گفت:

    کاش این آدمی که نامشو نهادن استاندار هر چی زودتر بره تا استان ما نفس بکشه.

  13. نجفقلی گفت:

    چرا هر استانداری که ….. نصیب ما میشه

دیدگاه شما