سه شنبه 22 آذر 1401 - 7:28

عامل اصلی تلفات و حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود حمل اجساد در حوادث رانندگی در محورهای استان را از وظایف دانشگاه علوم پزشکی دانست و افزود: در محورهای استان آمبولانس مستقر شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شوتی‌ها عامل اصلی حوادث رانندگی در استان هستند.

 کیامرث حاجی‌زاده در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها با تاکید بر اجرای شدن مصوبات ایمنی راه‌ها از جمله روکش آسفالت، نصب روشنایی و رفع نقاط کور عدم آنتن دهی در محورهای ارتباطی استان از جمله پاتاوه به دهدشت گفت: این مصوبات قرار بود ۳۰ آبان انجام شوند اما علی‌رغم تخصیص اعتبار انجام نگرفته و در صورتی که تا ۳۰ آذر انجام نشود اقدام دیگری صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود حمل اجساد در حوادث رانندگی در محورهای استان را از وظایف دانشگاه علوم پزشکی دانست و افزود: در محورهای استان آمبولانس مستقر شود.

وی خواستار استقرار پاسگاه شبانه روزی در محور یاسوج- پاتاوه شد و گفت: شرکت گاز، گازرسانی به این پاسگاه را در دستور کار خود قرار دهد.

حاجی‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به تلفات خودروهای حامل قاچاق کالا و همچنین اتباع بیگانه گفت: در جلسه آینده کمیسیون ایمنی راه‌ها آمار دقیقی از تلفات در این دو زمینه ارائه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خودروهای شوتی بیشترین علت حوادث رانندگی است و به یکی از معضلات استان تبدیل شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351641
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما