شنبه 12 آذر 1401 - 22:07

سرقت مسلحانه در یکی از شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز ، امید زاگرس نوشت:به گفته شاهدان عینی حوالی ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه امروز چهار سارق مسلح سرپوشیده با یکدستگاه خودروی سمند در شهرستان چرام زن جوانی را که مقداری طلا به دست داشته را به زور و تهدید سوار خودرو می کنند و با خود می برند..

با داد فریاد های زن جوان، مردم با خبر می شوند و به سمت خودروی سارقان حرکت می کنند که در این حین سارقان مسلح چند تیر شلیک هوایی می کنند. و به سرعت از محل دور می شوند.

سارقان مسلح در طول مسیر با زور و تهدید، طلاهای این زن جوان را روی دستانش قیچی کرده و به سرقت برده اند، و او را پس از ضرب و شتم حوالی دو راهی روستای تمبی و دهدشت از خودرو پیاده کرده اند .

مهره های گردن این زن جوان به دلیل ضرب و شتم سارقان مسلح دچار آسیب شده است..

تلاش نیروی های انتظامی و امنیتی برای دستیگری سارقان مسلح ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351490
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. چرام گفت:

    برگشتیم به دویست سال پیش
    واقعا تاسف آور
    درقرن جاضر

  2. ناشناس گفت:

    باسلام وقتی 43سال گذشته فقر بیکاری جوانان مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم دامنه جوانان و نوجوانان و فرزندان استان محروم کشور گرفته عده‌ای بدون توجه به حوادث تلخ جامعه همه به گردن همدیگر و دشمن نفوذی ضدانقلاب وخارجی می گذارند پیشگیری بهتر از درمان است

  3. علی گفت:

    اگر گشنه ایم و تورم پدرمون را درآورده اما عوضش امنیت داریم!!
    خخخج

  4. انصاف گفت:

    سلام، مشکل داریم ولی نه به قیمت تعرض به مال هموطنمون ،به اعتقاد من کار هست عار نیست اینها همه اش بهانه است، ما فقط دنبال پشت میز نشینی هستیم ولی نون‌کارمندی نون ضعیفی است در برابر نون آزاد

دیدگاه شما