یکشنبه 6 آذر 1401 - 8:26

آیا واقعاً مدیران کهگیلویه و بویراحمد مستقلند/شیوه عجیب و دور از اخلاق معاون عمرانی استاندار برا به کرسی نشاندن حرفش!/جلسه ای تأسف بار…

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

نشست شورای برنامه ریزی استان سه پیشنهاد واگذاری اراضی کشاورزی برای چند طرح صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه احمد زاده؛ استاندار با طرح سوالی مدیران را به چالش کشید، او گفت: چرا در مناطقی که شهرک صنعتی وجود دارد اراضی کشاورزی باید برای یک طرح، تغییر کاربری داده شوند؟!”

در این جلسه برخی ها مخالف واگذاری اراضی کشاورزی به طرح های صنعتی بودند و دلیلشان هم وجود شهرک های صنعتی مشخص شده بری کارهای صنعتی در همه استان بود.

کمبود زمین های کشاورزی و زراعی در استان ( چرا که بخش اعظمی از زمین ها یا منابع ملی هستند و یا کوه و سنگ و گچ که قابلیت کشاورزی در آنها نیست) هم دلیل دیگر مخالفان.

نکته جالب: موافق بودن مدیرکل جهاد کشاورزی با این واگذاری ها آنهم با وجود مخالفت چند مدیر در راستای حراست از زمین های کشاورزی بود!

(برگرفته از تابناک)

و اما جالب ترین نکته نحوه موافقت مدیران در این نشست بود.

حاجی زاده معاون عمرانی در این جلسه گفت: 

همه مدیران در کارگرو‌های زیربنای استان حضور دارند و می‌دانند که تایید چنین موارد از واگذاری یا تغییر کاربری چگونه و تا چه میزان فنی است لذا مخالفت با این طرح در شورای برنامه ریزی چندان منطقی نیست ضمن اینکه این یک روند قانونی و همیشگی بوده که اگر قرار است با این طرح مخالفت شود به نظر می‌رسد که خیلی از افراد و دستگاه‌هایی که زمین با طی همین مسیر گرفته ان باید برگردانند.

قتی یک طرح در جلسه امور زیربنایی مطرح می‌شود و مدیر یک نظر بدهد، اما اکنون در این شورا نظر دیگری بدهد این عملکرد و رویکرد خوبی برای یک مدیر نیست!

به گزارش بویرنیوز، واقعاً باید برای استانی که چنین فردی معاون عمرانی اش است تاسف خورد.

اینکه این موضوع روال قانونی همیشه بوده و مخالفت شود باید زمین خیلی ها برگردانده شود یعنی چه؟

شاید یک مساله قانونی زمانی به توجه به شرایط و نیاز الزام به وجودش بود و البته در ادامه مسیر غلط بودنش اثبات شد، آیا باید به واسطه اینکه روال قبل بوده همچنان بر این پاشنه غلط حرکت کرد؟

از طرفی این اتهام زنی به مدیران به نوعی آنها را تحت فشار قرار  دادن برای تصمیم موافق گرفتن در کجای اصل مشورت گنجانده شده است؟

آیا استاندار واقعاً رئیس این جلسه به ظاهر مشورتی بوده؟ اگر آره چرا اجازه ایراد این نوع سخنان را به معاون خود داده و یا شاید ما اشتباه میکنیم و رئیس حاجی زاده است نه احمد زاده!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351384
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    هردم از این باغ بری می رسد……
    استاندار انقلابی و معاونینش…………………..

  2. مختار گفت:

    کاشکی آقای احمد زاده بخشدار چیتاب بود ، چقدر خوش به حال ما می شد؟

دیدگاه شما