یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 - 23:39

حاشیه‌های مراسم حماسه حضور / اعتراض یکی از حاضران به حضور مشایی / واکنش احمدی نژاد

 به گزارش بویر نیوز به نقل از ایسنا، در هنگام تقدیر رییس‌جمهور از تعدادی از نخبگان، جانبازان و خانواده‌های شهدای استان خوزستان، یکی از حاضران خطاب به احمدی‌نژاد گفت: اجازه بدهید آقای مشایی هم در این مراسم صحبت کنند تا با عقاید و نظرات ایشان آشنا شویم.

در این هنگام یکی دیگر از حاضران به حضور مشایی در این مراسم اعتراض کرد که با واکنش و مخالفت تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم مواجه شد.

رییس‌جمهور نیز با اشاره به درخواست یکی از حاضران برای سخنرانی مشایی، گفت: دوست عزیزی فرمودند که آقای مشایی صحبت کنند. اجازه بدهید ایشان در وقت دیگری سخن بگویند.

برخی از حاضران درخواست کردند که “بگذارید آقای مشایی صحبت کند” و احمدی‌نژاد هم از مشایی خواست تا در حد یک دقیقه برای حاضران سخنرانی کند.

در این لحظه مشایی پشت تریبون آمد و گفت: یکی از خواهران نسبت به این موضوع (سخنرانی مشایی) اعتراض داشتند و من درخواست می‌کنم تشریف بیاورند و صحبت کنند تا ما سخنان ایشان را بشنویم.

خانمی که به حضور مشایی معترض بود گفت: ما در این مراسم برای شنیدن صحبت‌های رییس‌جمهور حضور پیدا کرده‌ایم نه شخص دیگری.

مشایی نیز در پاسخ اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردمش فهیم هستند و معیار فهم آنها جهانی است. حرف زدن خوب است و من موافق این هستم که مخالفان دولت و من حرف بزنیم، چراکه وقتی حرف زده می‌شود حقایق روشن خواهد شد.

احمدی نژاد نیز پس از صحبتهای کوتاه مشایی گفت: امیدوارم فرصتی فراهم شود که صحبتهای آقای مشایی را بشنویم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35138
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مرگ بر ضد ولایت فقیه

دیدگاه شما