دوشنبه 30 آبان 1401 - 13:14

فوت یک جوان سی سختی/ادعای برخی رسانه های مجازی از کشته شدن این جوان و تلافی آن در یاسوج تا سخنان پدر رضا

مردی در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا به دست نیروهای امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد کشته شده است.

برای اطلاع از جزئیات این حادثه و روشن شدن موضوع خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در منزل پدری این جوان حاضر و با خانواده مرحوم گفتگو کرد.

به گزارش بویرنیوز ، صدا و سیما نوشت: پدر مرحوم رضا شرفی ضمن تکذیب خبر بازداشت فرزندش توسط نیروهای امنیتی استان به دلیل شرکت در اغتشاشات گفت: رضا چند روز پیش به دلیل مشکلات عصبی و روحی پس از مراجعه به مراکز درمانی پزشک متخصص برای او داروهای آرام بخش تجویز کرده بود.

آقای شرفی ادامه داد: فرزندم پس از مصرف بیش از حد داروهای آرام بخش دچار تشنج شد و با وجود حضور نیروهای اورژانس و تلاش برای احیاء او پس از ساعاتی در آغوش خودم درگذشت.

اما پس از مرگ این جوان رسانه های معاند طرح کشته سازی را در حجم وسیعی در فضای مجازی راه اندازی کردند.

این درحالی است که از آغاز اغتشاشات تاکنون هیچ گونه تجمع، حرکت اعتراض آمیزی و یا اغتشاش تحت هر عنوان در شهر سی سخت گزارش نشده است.

به گزارش بویرنیوز ، برخی رسانه ها با انتشار تصاویری از منطقه بلهزار یاسوج، ضمن اصرار بر ادعای کشته شدن رضا، علت این درگیری مسلحانه را انتقام این حادثه بیان کرده اند .

پیش از این نیز رسانه های خارجی و برخی کانال های مجازی مدعی کشته شدن ناهید مصطفی پور شدند اما خانواده آن مرحوم نیز قویاً این مسأله را تکذیب و اعلام کردند اگر چنین مسأله ای صحت داشت با افتخار آن را اعلام می‌کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351260
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فاطمه محمدحسینی گفت:

    رضا شرفی شوهر خواهرم بود با معرفت مهربون مودب راضی نبود خون از دماغ کسی بریزه اینقد پست نباشین خواهرم اندازه کافی داغ دیده از اسمش سواستفاده نکنین رضا تو هیچ جرو بحث و اغتشاشی نبوده

  2. ناشناس گفت:

    خبرگزاری صدا و سیما
    خلص و…
    عاقلان دانند

  3. ناشناس گفت:

    دشمنان انقلاب و اصلاحاطیون رذل شمشیر را از رو بسته اند ودر دشمنی بانظام چیزی کم نمیذارن

دیدگاه شما