یکشنبه 15 آبان 1401 - 7:52

دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص استخدام ها در استان/افرادی که به ناحق اخراج شدند به کار بر میگردند

بویرنیوز– استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر گونه سفارشی برای پذیرش نیرو خلاف قانون است و بازرسی استانداری مراقب است که این کار با سفارش انجام نشود و باید از طریق آزمون نیرو جذب شود.

ایرنا نوشت: سید علی احمدزاده روز شنبه در دیداری ۲ ساعته با عده‌ای از مردم و قشر‌های مختلف از مناطق دور و نزدیک استان در محل استانداری پای دردل دل‌ها و شنیدن خواسته‌های متعدد آنان نشست و دستورات لازم را به مدیران صادر کرد.

در روز ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ورودی راهرو‌های دفتر استاندار اقشار مختلف مردم از جوان و پیر و تحصیل کرده و بیکار حضور داشتند به گونه‌ای که حتی از روستا‌های دورأفتاده و صعب العبور هم آمده بودند و برای دیدار با وی انتظار می‌کشیدند.

یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم پاسخگویی و رفع مشکلات مردم محروم در هر نقطه‌ای از کشور است و دیدار‌های چهره به چهره مقامات ارشد استانی با مردم برای تحقق این سیاست در صدر این برنامه‌ها قرار گرفته و به قوت در این استان تداوم دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران به تبع سیاست کلی دولت که کمک به مردم محروم و مستضعف است باید وارد میدان شوند و کمک به مردم را در اولویت قرار دهند.

سید علی احمدزاده عنوان کرد: مشکلات مردم را تا جایی که امکان دارد مرتفع کنند تا زندگی مردم به درستی اداره شود و تنها هدف ما کمک به مردم است.

برخی از افرادی که امروز با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ملاقات داشتند کسانی بودند که همه راه‌ها را رفته، مکاتبات مختلف اداری حتی از بالاترین مقامات و نهاد‌های نظارتی و اجرایی را انجام داده و شاید به گفته خودشان به پایان خط رسیده‌اند و آخرین راه حل آن‌ها دیدار مردمی استاندار و گره گشایی استاندار بود.

هر گونه سفارشی برای پذیرش نیرو خلاف قانون است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمده مراجعان امروز برای بحث اشتغال بود که یا فرزندانشان، خواهر و برادرانشان بیکاراند و درخواست اشتغال دارند.

سید علی احمدزاده عنوان کرد: هر هفته تعداد زیادی از مراجعان کسانی هستند که در بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها نزد پیمانکاران مشغول به کار بوده‌اند و پیمانکاران این افراد را اخراج کرده و افراد جدیدی را در چند سال گذشته پذیرفته‌اند و تنها مربوط به این دولت نیست.

وی بیان کرد: بعضی افراد درخواست برگشت به کار دارند و اگر بررسی نشان دهد که حقی از آن‌ها تضییع شده، به دستگاه معرفی می‌شوند و در مورد بقیه افراد پذیرش نیروی دستگاه‌های دولتی از طریق آزمون صورت گیرد.

احمدزاده اظهار داشت: هر گونه سفارشی برای پذیرش نیرو خلاف قانون است و بازرسی استانداری مراقب است که این کار با سفارش انجام نشود و باید از طریق آزمون نیرو جذب شود.

وی افزود: کسانی که به صورت غیرقانونی اخراج شده‌اند به کار برگشت داده خواهند شد تا حقوق‌شان برگردد و به آن‌ها ظلمی نشود.

اولویت جذب نیرو در کارخانه سیمان و کارخانه‌های مشابه در استان با نیرو‌های بومی همان منطقه و یا روستا است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=350987
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باوی گفت:

    برادر
    کل طایفه عنا رو‌کذاستی سر کار بعد دم از قانون می زنی

  2. محسن شادمان نژاد گفت:

    🤣😂🤣
    بابا جمع کنین این مسخره بازی رو
    خود استاندار هرچی ادم تو اقوامش داشته اورده سر کار!!!

  3. ناله گفت:

    ما سال ۹۸ اخراج شدیم و سریع نیرو اوردن جای ما هیچ جا هم شکایت ما پذیرفته نشد میگفتن شرکتی هستین بعد اونایی که اوردن هم شرکتی بودن و بعد شنیدم دارن تبدیل وضعیت میشن ایکاش خدا یه نیم نگاه به منم میکرد

دیدگاه شما