یکشنبه 1 آبان 1401 - 7:44

ستاری معاون وزیر شد/قابل توجه مقامات ارشد کشور: اعتماد به جوانان نخبه کهگیلویه و بویراحمد پشیمانتان نمیکند!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

صادق ستاری فرد دارای مدارک کارشناسی حقوق و دکترای تربیت بدنی است. از سوابق او پژوهش های متنوع در حوزه بودجه، برنامه ریزی و نیروی انسانی است. از سوابق شغلی ستاری فرد می توان به اشتغال در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان مدیرکل امور آموزش و فرهنگ و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت اموزش و پرورش اشاره کرد.

ستاری تنها مدیر ملی کهگیلویه و بویراحمد در سطح معاونت وزیر در دولت رئیسی است.

این انتصاب هم نه به واسطه وابستگی های سیاسی و مسائل حاشیه ای که به واسطه توان و شایستگی های فردی است.

اگرچه با شعار عدالت محوری و مردمی بودن دولت رئیسی و البته استفاده از ظرفیت نخبگان کشور انتظار میرود افراد بیشتری از این استان به سمت های کلیدی کشور برسند اما در عمل این اتفاق حداقل برای ای ن استان نیفتاد با وجود آنکه پیشینه خیلی از آنها اثبات میکند یک سر و گردن از بسیاری از وزرای کنونی دولت هم بالاترند اما به واسطه مسائل جانبی و سیاسی کنار گذاشته شده اند.

اما آقای رئیس جمهور:

واقعیت این استان هر زمان کشور به فرزندان کهگیلویه و بویراحمد اعتماد کرده چیزی جز بهبود، پیشرفت، پاک دستی و سلامت اداری نصیبش نشده است.

مدیران ملی این استان و حتی مدیران میانی و کارشناسان این استان در سایر استان ها را اگر به ریز سوابق و عملکردشان را بررسی کنید به عینه پاکی و سلامت اداری و اقتصادی و تلاشگری از جان و دل برای انجام درست کارها را مشاهده میکنید.

انتظار می رود فرزندان شایسته این استان آنطور و در حد و قوراه ای که هستند دیده و از آنها در مناصب کلیدی کشور استفاده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=350747
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما