چهارشنبه 27 مهر 1401 - 21:58

دستگاه های برتر کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

بویرنیوز– دستگاه های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان معرفی شدند.

سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تقدیر از همه دستگاه های اجرایی استان به خصوص دستگاه های اجرایی که توانستند با عملکرد خوب خود در ارزشیابی عملکردها رتبه برتر را کسب کنند، گفت: سال جاری ۷۰ دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفتند و ۶۴ درصد دستگاه‌ها امتیاز لازم را کسب کردند.

وی افزود: کسانی که در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند به عنوان شخص نیستند بلکه به نمایندگی از آن دستگاه مورد تجلیل قرار می‌گیرند و لوح سپاس دریافت می‌کنند.

احمد زاده اظهار کرد: چه بسا دستگاه‌هایی می‌توانستند در این جشنواره تقدیر شوند اما به دلیل کوتاهی خودشان کاری از پیش نبردند که در آینده می‌توانند آن را جبران کنند.

گفتنی است: اداره کل امور مالیاتی، مدیر شعب بانک سپه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب منطقه‌ای، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک، سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل بهزیستی، اداره‌کل اقتصاد و دارایی، مدیرشعب بانک صنعت و معدن، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره‌کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی معرفی و لوح سپاس دریافت کردند.

همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صدا و سیما و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد که جزء دستگاه‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی نبودند به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی و مدیریت خوب و همچنین اجرای مصوبات سفر و پیگیری برنامه‌های دولت تجلیل شدند.

خبرگزاری ها

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=350720
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آریو گفت:

    خدا وکیلی شهید رجایی رو بدنام نکنید…
    معیار انتخاب شما دقیقا چی بوده ؟؟
    مطمئن هستید جدول رو برعکس نگرفتید ؟؟!!
    با شعور مردم استان اینگونه بازی نکنید .
    این مردم هستند که باید دستگاههای نمونه رو معرفی کنند نه پرفسورهای بی سواد .

  2. ناشناس گفت:

    پخ خ خ خ خ
    سازمان امور مالیاتی !!!!!

  3. ناشناس گفت:

    خود تقدیری

  4. ناشناس گفت:

    یک کار و عمل مفید این ادارت را بگوید

  5. کارمند گفت:

    اگه راست میگیدکمک های فصل دو استانداری یکجوری بیادتوی مزایای کارکنان بعدمشخص باشه هرکی چقدرگرفته وهردم بیل نباشه…

  6. صدای مردم گفت:

    احسنت به مدير کل بهزیستی
    تو این مدت کم والا خوب تونست خودشو بالا بکشونه
    امیدوارم بقیه مدیرا یاد بگیرن

  7. کشاورز بی حامی گفت:

    واقعا جهاد کشاورزی استان تعطیله،جای تاسف داره که به عنوان برتر اسمش بیاد البته معلومه که همه چیز در این استان با رانت جور میشه،جهاد کشاورزی را قاعدتا ما کشاورزان بایستی ارزیابی کنیم نه شما کت و شلواریهای مرفه و بی درد.

دیدگاه شما