دوشنبه 25 مهر 1401 - 12:21

ماجرای دستگیری یک دختر معترض در یاسوج

بویرنیوز– دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در نشست هم اندیشی عفاف و حجاب گفت: در فتنه اخیر شاهد جنگ ترکیبی و هیبریدی هستیم جنگی که رسانه های دشمن و مهره های داخلی همه دست به دست هم داده اند، امروز با استفاده از تکنولوژی و تمام امکانات دشمنان انقلاب یک صدا شده اند، دشمن درجه یک استکبار امروز جمهوری اسلامی است.

ملک حسینی با بیان اینکه برخی خواص بی بصیرت در کشور با خارج هم نوا می شوند و اصل اعتقادات را زیر سوال می برند این بی بصیرتی است افزود: تمام دنیا با تمام قدرتش علیه جمهوری اسلامی ‌پای کار آمده است نقشه بزرگی توسط اسرائیل در حال انجام بود که قصد داشت در کارخانه ای در اصفهان انجام دهد، ایران اسلامی این دسیسه را نیز کشف کرد.

وی ادامه داد: دو مرد و زن از فرانسه با ایران آمده بودند و تحت عنوان توریست سعی داشتند مطالبات صنفی معلمان را به تشویش بکشانند اینها مامور سرویس اطلاعاتی فرانسه بودند، چه کسی گفته جایی برای اعتراض نیست اما این قدر کار رسانه ای شده که به دنبال تشویش هستند.

ملک حسینی با بیان اینکه دختری در یاسوج دستگیر شد که صفحات مجازی فعالیت داشت افزود: چند ساعت وقت گذاشتم و با این دختر صحبت کردم، شبهاتی مطرح کرد که به راحتی قابل توضیح دادن بود، که بیشتر آن بر اثر ناآگاهی بود.

وی با اشاره به مسائل اخیر در کشور گفت: بی تفاوت نباشیم، کشوری که نا امن شود برای همه نا امن است، چه کسانی به دنبال تجزیه نظام هستند ؟این خیالشان را به گور خواهند برد اما ما نیز نباید بی تفاوت باشیم.صدا و سیما

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=350668
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جمعه بازار گفت:

    اینکه کامت ها رو نشر نمیدین یعنی شما هم دست کمی از سیمای میلی نداری

دیدگاه شما