یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 - 15:00

افشاگری مربی شهرداری یاسوج / شهرداری تبریز و دست های ناپاک فوتبال

به گزارش بویرنیوز، در روزهای گذشته خبرهایی منتشر شده که حکایت از جاری بودن فوتبال ناپاک و نشانه هایی از تبانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور دارد. نکته حائز اهمیت این است که در یک سوی صحبت های افراد مختلف، تیم شهرداری تبریز و اطرافیان فراز کمالوند سرمربی این تیم صعود کرده به لیگ برتر قرار دارد.


مسوولان چند تیم لیگ دسته اولی در گفت و گو با خبرنگار شبکه ایران، اسامی بازیکنانی که پیش از بازی با شهرداری تبریز با آنها تماس هایی برقرار شده بود را اعلام کردند.
ارسطو جهانداری، مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرعباس: شب قبل از بازی ما مقابل شهرداری تبریز، پیمان صاحب جمعی مربی تیم حریف با محمدباقر زعفرانی بازیکن ما تماس گرفته و به او می گوید که فراز کمالوند می خواهد تو را ببیند. زعفرانی به او می گوید که هتل است و نمی تواند اردوی تیم را ترک کند. در نهایت صاحب جمعی به زعفرانی گفته که آقا فراز تو را خیلی دوست دارد. البته در جریان بازی ما به عملکرد دو بازیکن تیم مان مشکوک شدیم و ماجرا را کامل به مراجع ذی صلاح برای پیگیری گزارش کردیم.
علی پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان: از 5 هفته مانده به اتمام مسابقات تماس با چند بازیکن ما شروع شد اما این اتفاق در فاصله چند روز مانده به بازی تیم مان مقابل شهرداری تبریز حادتر شد. امیر جهان مهر دروازه بان فیکس تیم ما و محمد معاوی بهترین گلزن ماست. در روزهای منتهی به بازی با شهرداری تبریز یک خانم و یک آقا با شماره های ایرانسل متفاوت با این دو بازیکن ما تماس گرفته بودند. به دروازه بان مان گفته بودند گل بخور و به مهاجم مان گفته بودند گل نزن و در ازای آن فلان مبلغ را دریافت کن. باشگاه هم با اطلاع از موضوع، ماجرا را در نامه ای مکتوب به حراست فدراسیون فوتبال و ستاد منشور اخلاقی اعلام کرد.
سرتیپ طاهری، سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج: قبل از بازی با شهرداری تبریز شخصی با اتابک نمازی مدافع میانی ما تماس گرفته و گفته بود که از طرف این تیم تماس می گیرد. فرد تماس گیرنده از اتابک نمازی خواسته بود اگر می تواند برابر شهرداری تبریز به میدان نرود و خودش را به مصدومیت بزند. او گفته بود اگر نمی توانی این کار را انجام دهی، یک پنالتی به شهرداری تبریز بده و در ازای آن 20 میلیون تومان دریافت کن.
وی  افزود: زمانی که هنوز غدیری برکنار نشده بود و من دستیار او بودم و تیم شهرداری تبریز 11 امتیاز با مافاصله داشت، کمالوند در هتل تاکید کرد که تیمش مستقیم به لیگ برتر می رود و شهرداری یاسوج نهایتا برای دومی و پلی آف بجنگد. فراز کمالوند این جمله را در جایی دیگر به باقری نیا سرمربی تیم استقلال خوزستان هم گفته بود. من فقط آرزو می کنم در سال های دیگر در تیمی مربیگری کنم که با تیم کمالوند همگروه نشود. در ضمن دینورزاده سرمربی فولاد یزد هم یکی از بازیکنانش را اخراج کرد و وقتی من دلیل این کار را پرسیدم گفت که این بازیکن را خریده بودند!

شبکه ایران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35053
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اقای غ ….. هم تواین کار دست داشت؟

  2. ناشناس گفت:

    شهرداری یاسوج ننگت باد ننگت باد که نتوانستی صعود کنی

    • در جواب نا شناس گفت:

      ننگ بر خود شما باد بی فرهنگ

    • حامد‌ آبی گفت:

      هوي درست حرف بزن. تا وقتي كه اين همه تباني هست چطور ميشه صعود كرد؟؟؟
      من همون موقع كه كمالوند تو ياسوج گفت شك نكنيد تيمي جز تيم ما صعود نميكنه ميدونستم كه شهرداري تبريز اول ميشه. همچنين ميدونستم كه تباني هم در كار هست و در بازي با فولاد يزد مطمئن شدم.

    • sasa گفت:

      خجالت داره واقعا به نظرمن که خیلی هم خوب بودن درسته این هفته های آخری خراب شد و نشدبرن لیگ برتر اما امیدوارم اگه ی روز رفتن دیگه تو لیگ برتر موندگار باشن.ما همیشه از شهرداری حمایت می کنیم و دوستش داریم

  3. علی گفت:

    بابا همتون دست دارید همتون پولکید خدا روسیاه کنه کسی که به این تماشگران باغیرت نامردی در حقشون میکنه پول این استان حیف میل میکنه

  4. اصغر گفت:

    عدم صعود خود را به تبانی و اینجور چیزها ربط نده. این آقا داره عملکرد ضعیف خود را توجیه می کنه.

  5. رضا از تهران گفت:

    چند تا از تیمهای ما میتونن 10 تا پاس خوب در یک بازی رد و بدل کنن؟ کدوم مربی ایرانی تا بحال خاج از ایران خواهان داشته؟ ( بجز مرحوم ناصر حجازی). کی از روی عقل و منطق میتونه در مصاف تیمهای خوب شرق اسیا با تیمهای وطنی رو تیمهای خودمون شرط بندی کنه؟ همین مربیان درجه چندم با این کثافت کاریا فوتبال مارو به این روز انداختن و فقط کیسه خودشون رو پر کردن سال 69 ژاپن با هزار لابی موفق شد با منتخب خوزستان بازی کنه که اصلا تیم واحد و مشخص و با تمرینی نبود. حالا انها یقه برزیل و آرژانتین رو میگیرن ما هنوز با سلطان و ژنرال!!! با کلی دستای پشت پرده یه جام حلبی تو لیگ سراسر تبانی و تباهی میگیریم و همین مربیان حاضر نیستن با مورینیو فالوده بخورن!!!

دیدگاه شما