چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 16:39

نماینده کهگیلویه: در انتصابات دخالتی ندارم/برای جوانان حوزه انتخابیه ام حاضرم پای هر مسئولی را ببوسم

بویرنیوز ، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس تاکید کرد که در انتصابات مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد دخالتی ندارد.

سیدمحمد موحد در گفت و گو با ایلنا در پاسخ به این سئوال که گفته می شود در انتصابات مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد، دخالت و نفوذ فراروانی دارد؟ اظهار داشت: سعی‌ام‌ براین نیست که بخواهم در انتصابات نفوذی داشته باشم، طبیعتا استاندار از من در برخی جاها مشورت و نظر می خواهد، بنده هم دیدگاه و نظر خودم را مُنتقل می کنم.

وی گفت: برخی جاها ایشان (استاندار کهگلویه و بویراحمد)، نظر مرا می پذیرید و خیلی جاها هم آن را صائب(قانع کننده) نمی داند و به تشخیص خودش عمل می کند، اینکه من برای ایشان تعیین تکلیف کنم و یا نظر بنده را به تنهایی لحاظ کند قطعا واقعیت ندارد.

موحد در پاسخ به این سئوال که گفته می شود نفوذ زیادی برای انتصابات مدیران کل دارید؟ هم با خنده، تاکیدکرد که در ارتباط با این سئوال استاندار حضور دارند و می توانید از خود ایشان هم سئوال کنید.

برای اشتغال جوانان حاضرم پای هرکسی را ببوسم

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که در حوزه انتخابیه تان، اغلب کسانی که برای مسئولیت مدیریتی معرفی می کنید از اقوام خودتان است، آیا این موضوع صحت دارد؟ هم ادامه داد:”بنده ضمن رد این اتهام، به شما وکالت تام می دهم، اگر یک مورد از این کسانی که بنده مشغول کرده ام، نسبت با چهار تا پنج نسل با من دارند جایزه می دهم.”

موحد در پایان تاکید کرد: برای اشتغال جوانان کهگیلویه بزرگ هم حاضرم پای هر کسی را ببوسم و در این زمینه کوتاهی نمی کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349947
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عادل گفت:

    سیاست واقعا یعنی دروغ ،ازاین واضحت تر
    این را به عوام بگوکه رابطه شما با استاندار را درک نمیکند.
    شما به کمک نماینده واستاندارگچسارانی ،گچساران وباشت رانابود کردید.تسویه حسابت با تاجگردون بجا،اما جوانان گچساران وباشت از جمله شخص بنده کم برای شما در دودوره که نماینده مشترک کهگیلویه وگچساران بودید ،زحمت نکشیدند،بی خوابی،دوندگی ،رای وحمایت قاطع.
    نمک شناس باشید.

  2. ناشناس گفت:

    الکی نگو همین الان هم در دارایی دنبال پست برای طیبی ها و تا مرادیها هستی و قطعا یداله مع ایدیهم

  3. طاهر روشناس گفت:

    ،،،قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری،،، ما مردم كهگيلويه و بويراحمد قدر امثال حاج آقاي موحد، حاج غلام تاجگردون، دكتر خداداد غريب‌پور و تعداد انگشت شمار نيروهاي توانمندمون رو ندونسته و نمي‌دونيم تا زماني كه نداشتنشون رو لمس كنيم. البته كه منظور نداشتنشون در راس امور كشور مد نظر مي باشد. هر كجا هستند تنشان سالم و دلشون شاد.

دیدگاه شما