دوشنبه 7 شهریور 1401 - 13:03

واکنش وزیر کشور به تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز– تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد را شایعه ای بیش ندانست و اظهارداشت: استاندار این استان تمامی ویژگی های موردنظر دولت سیزدهم را داراست.

“سردار احمد وحیدی ” در حاشیه بازدید از برخی پروژه های عمرانی این شهرستان گفت: آقای احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد فردی جهادی، پُرتلاش، پای کار و مردمی است.

وی با تاکید براینکه تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد، خاطرنشان کرد: مردمی بودن، تلاش شبانه روزی، پیگیری مصوبات سفر، در بین مردم بودن و دغدغه مردم را داشتن از ویژگی ها و شاخص های دولت سیزدهم بوده که استاندار این استان چنین ویژگی هایی دارد.

سردار احمد وحیدی سفر یکروزه ای به استان کهگیلویه و بویراحمد در ششمین روز از هفته دولت داشته و هم اکنون در شهرستان گچساران است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349896
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایران اسلامی گفت:

    دید و رویکرد نگاهش به همه مناطق استان برابر و عادلانه و منصفانه و اسلامی و دینی نیست. عمق محرومیت در مناطق دورافتاده دنا و بویراحمد در پاتاوه زیلایی مارگون لوداب میمند چناربرم وجود دارددر همهدابعاد آموزشی اجتماعی فرهنگی اقتصادی توسعه ای بهداشتی رفاهی فنی این مناطق محرومیت زیاد و عمده و تاریخی دارند اما متاسفانه انها در اولویت و اهمیت و فوریت نیستند حتی در دولت جدید.

  2. ناشناس گفت:

    استاندار باید بره استاندار باید رشته مدیریت اجرایی در سطح عالی با تجربه و تخصص باشد تا این استان جان بگیرد

  3. مختار گفت:

    کاشکی کلا مجموعه استانداری تعطیل شود تا بخش زیادی از مشکلات حل شود.

  4. رضا گفت:

    درود بر استاندار جهادی با غیرت

دیدگاه شما