چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 11:02

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: تورم بزرگنمایی می شود/ اثر تورم در زندگی برخی از مردم کشورهای اروپایی بالاتر از ۳۰ درصد است (+چند نکته)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

حجت الاسلام سید رضا افتخاری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت:

بعضی‌ها گاهی اوقات به دلیل ندانستن از افزایش کشت و کشتار در استان می‌گویند در حالی قتل‌ها در دوران گذشته بسیار بیشتر بود اما الان قتل‌ها به نسبت آن زمان بسیار کم شده است.

افتخاری به موضوع تورم اشاره کرد که برخی آن را بزرگنمایی می‌کنند در حالی که اثر تورم در زندگی برخی از مردم کشورهای اروپایی بالاتر از ۳۰ درصد است متاسفانه روایات غلطی در استان داریم.

و اما چند نکته:

ابتدا یک آمار از یورونیوز در خصوص تورم در اروپا در سال ۲۰۲۲ بپردازیم: «در هر چهارگوشه قاره اروپا اکنون قیمت‌ها رو به افزایش است. تخمین زده می‌شود که نرخ تورم در کل اتحادیه اروپا طی سال جاری به ۶.۸ درصد برسد. اقتصاد ۲۷ کشور عضو این اتحادیه تحت تاثیر تهاجم نظامی روسیه به اوکراین و تبعات آن قرار گرفته است.»(در بیشترین تورم ۲۷ درصد آنهم در جایی مانند لتوانی تورم را شاهدیم)

این از آمار تورم در اروپا که در بیشترین حد خود همچنان هم کمتر از ۱۰ درصد است و اعلام تورم بالای ۳۰ درصد محلی از درستی ندارد.

از طرفی تورم در استان را همه با پوست و گوشت خود لمس کرده اند ، اینکه مردم به شدت در عذابند از افزایش گاه و بی گاه قیمت ها و تورم نه بزرگنمایی که مصداق آنچه امروز در اقتصاد مشاهده می‌کنیم ، است.

همچنین باید دانست استناد رسانه ها به تورم در استان نه بزرگنمایی که انتشار با سند از مرکز آمار ایران بعنوان متولی مورد اعتماد همه جامعه است.

به گزارش بویرنیوز ، انتظار از شورای فرهنگ عمومی ارائه راهکار برای کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود فضای فرهنگی استان است، اینکه با توجیه گری مثلا بگوییم قتل اکنون کمتر از قبلاً است از نگاه جامعه زیبا نیست(ما هم منکر پیشرفت و بهبودها نیستیم اما میگوییم توقع مردم وقتی استان ها و شرایط مردم سایر نقاط را می‌بینند، بالاتر است).

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349807
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه گفت:

    حاج آقا کوتاه بیو….

  2. امیر۶۵ گفت:

    جناب افتخاری
    ۲۰۰گرم پنیر شده ۲۴۳۰۰توماننننننننننننن
    برنج دانه بلند هندی شده ۴۹۵۰۰۰توماننننننننن
    ماست به قول عموم مستطیلی ۳۵۰گرمی شده ۲۳۵۰۰تومانننن
    جناب افتخاری حضرتعالی کجا زندگی و خرید میکنید که این تورم هنوز کم است
    آدرس بفرمایید ما هم استفاده کنیم.
    بخاطر ۲سال پست مدیریت ،نا حق نگویید

  3. امیر۶۵ گفت:

    جناب وحیدی نگاه اروپایی دارید
    یه بزرگواری بفرمایید امکان اروپا را به ما بدهید
    توروم را پیشکش میکنم
    کلآ شما روزانه گرون کن ،فقط امکانات اروپا رو بده لطفآ

دیدگاه شما