دوشنبه 3 مرداد 1401 - 9:03

ادامه سریال تصادف خودروهای شوتی در محور یاسوج به اصفهان/چند پرده از سوء مدیریت در جاده ها آنهم بیخ گوش مدیران ارشد استان!(عکس)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

روزهای اخیر محور یاسوج به اصفهان در حد فاصل روستای چنارستان باز هم شاهد حادثه برای خودروی شوتی بودیم.

البته این نخستین اتفاق از این جنی در این محور نیست، بارها شاهد حوادث متفاوت از سوی شوتی ها در این محور بودیم و شوربختانه برخی از این حوادث رانندگی با مرگ سرنشینان بیگناه خودروهای دیگر هم همراه بوده است.

یکی از دلایل تعدد خودروهای شوتی در محورهای استان را باید علاوه بر قرارگیری یاسوج در نقطه ای استراتژیک به نبود ایست و بازرسی در استان مرتبط دانست.

از طرفی بخش دیگری از حوادث را نیز باید ناشی عدم استاندارد جاده ها به شمار آورد.

در همین بیخ گوش مسئولان در روستای چنارستان یعنی جایی که مرتبط با دو کمربندی است شاهدیم هیچگونه کاهنده سرعتی وجود ندارد در جاهایی از مسیر هم شاهد اتصال غیر استاندارد راه های فرعی به این کمربندی هستیم که بارها موجب تصادف شده است.

کمی آن طرف تر نیز پل زردک و محور یاسوج به نقاره خانه را داریم، آنجا نیز وضعیت مشابه است، پل کم عرض زردک و نقطه های اتصال غیر استاندارد به جاده کمربندی آنهم با حداقل علائم راهنمایی و رانندگی حادثه آفرین هستند.

کمی به سمت شهر می آییم آنجا پل سوم بشار را داریم، پلی که به گفته پلیس بدون استانداردهای لازم راهنمائی و رانندگی افتتاح شده است. این پل نیز علاوه بر نبود علائم مناسب و جدا کننده های مشخص به ویژه در شب بارها موجب حوادث متفاوت شده است.

این تنها گوشه ای از ایرادات است،اشکالاتی که نه در روستاهای دور افتاده که تقریباً در نزدیکی مرکز شهر و آنهم جلوی چشم مدیران ارشد استانی قرار گرفته اما ظاهراً عزمی هم برای اصلاحش نیست و…..« تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349166
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه گفت:

    وظیفه نیروی انتظامی ایجادموانع ایست وبازرسی باافراد باتقوااست نه اهل تسامح وتساهل….این قاچاق کالا ریشه های اقتصادراداره خشک میکنه وخیلی ها بیکارشدند…کی گفته هرکی کارنبودبرودسراغ درآمدغیرمشروع وحرام؟راحت وارداستان مامیشن ودر ساعاتی که هرکی داره چرت میزنه عبورمیکنن…این همه نیروی انتظامی نیرو دارندوداخل شهردارندمانورمیدن…تعدادیشون بفرستندایست وبازرسی…البته ادمهای کاملامطمین وخداترس….

دیدگاه شما