یکشنبه 26 تیر 1401 - 10:51

برقراری اولین پرواز خارجی فرودگاه یاسوج

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوزروابط عمومی فرودگاه یاسوج نوشت:

برقراری اولین پرواز مستقیم یاسوج به نجف در ایام اربعین امسال برای اولین بار در تاریخ فرودگاهی استان

در جلسه ای که با حضور مدیریت فرودگاه یاسوج ، ستار هدایتخواه ، دبیر شورای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی،  قوامی ، مدیر کل حج و زیارت استان، زرین تاج نماینده شرکت هواپیمایی پارس ایر، ازادی ، مدیریت مجموعه هتل المپیک و سرمایه گذار تورهای زیارتی و همچنین جناب آقای شهرخی ، نماینده آژانس های هواپیمایی در سالن کنفرانس فرودگاه برگزار شد، به نحوه همکاری همه جانبه پیرامون پروازهای مستقیم کربلای معلی از یاسوج به نجف در ایام اربعین پرداخته شد.

انصاری فرد با اشاره به اینکه تمام زیر ساخت های فرودگاه آماده این پرواز معنوی میباشد از حاضرین خواست تا تمام تلاش خود را در راستای انجام این پرواز که هدیه ای است معنوی به مردم استان ، به کار گیرند.

آزادی در این نشست گفت: مجتمع تفریحی گردشگری و ورزشی المپیک باقری یاسوج از تمام ارتباطات با چارتر کننده های خارجی و البته تجربه در پذیرش مسافران و توریست های خارجی برای موفقیت این پروازها استفاده میکند.

مدیر هتل المپیک باقری یاسوج گفت: برقراری این پروازها با مشارکت بخش خصوصی جامه عمل به خود میپوشاند و با جذب گردشگر تحت عنوان تورهای سیاحتی و تفریحی در یاسوج میسورتر‌خواهد شد.

وی گفت: ما مجموعه ای را ایجاد کردیم که استان بتواند در حد و قواره جذب مسافران خارجی عرض اندام کند، هر آنچه یک توریست لازم دارد از فضاهای اقامتی گرفته تا استخر، سونا، جکوزی، شهربازی برای کودکان، بیلیارد، بولینگ، کافه  و رستوران های چند گانه و به زودی سینما 5 بعدی برای توریست ها فراهم شده است.

ازادی تصریح کرد: ارتباطات خوبی با چارتر کننده های خارجی داریم در کنار آن تجربه برگزاری تورهای داخلی و خارجی به ویژه حوزه های زیارتی به عنوان یک مزیت خوب و ظرفیت قابل توجه است که همه را برای توسعه پروازهای خارجی و کمک به اقتصاد این استان هزینه خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=349013
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما