سه شنبه 31 خرداد 1401 - 11:40

ضعف مدیران کهگیلویه و بویراحمد داد معاون سیاسی را هم درآورد | مدیرانی که برای پست التماس می‌کردند حالا چرا پای کار نیستند؟

بویرنیوز ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مهم بودن جلسات فرهنگی و اجتماعی گفت: مدیران در دولت انقلابی و جهادی پای کار بیایند.

سید جواد هاشمی‌مهر در جلسه فرهنگی و اجتماعی با انتقاد از عدم حضور مدیران فرهنگی در این نشست مهم گفت: چون از رفتار مدیران بسیار مکدر هستم قصد صحبت نداشتم اما چند کلمه‌ای در این زمینه با مدیران صحبت دارم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اینگونه رفتارها در شان مدیران انقلابی و جهادی نیست، افزود: اگر می‌گوییم مدیر انقلابی و جهادی هستیم بسم‌الله کار کنیم.

وی با بیان اینکه وادادگی مدیران با هیچ دولتی همخوانی ندارد، ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد نه مشکل سیاسی دارد نه امنیتی هر بلائی دارد سر این استان می‌آید همه از آسیب‌های اجتماعی است و می‌خواهیم با این مدیران آسیب‌ها را کاهش دهیم!

وی خطاب به مدیران با بیان اینکه تا دیروز برای گرفتن پست مدیریتی التماس می‌کردید گفت: آنهایی که تا دیروز التماس می‌کردند بسم‌الله پای کار بیایند و کار کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=348445
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    چون انتصاب ها سیاسی و افراد توانمند و متخصص به حاشیه رانده شده است

  2. mohammad گفت:

    مدیری که با التماس منصوب میشه نه لیاقت و نه توان کار رو نداره پس واگذاری پست به این اشخاص خیانتی است که متولیان امر مرتکب آن شده اند اینهمه مدیر توانمند در بین جوانان استان وجود داره چرا به افراد بی خاصیت، ناتوان و نون به نرخ روز خور پست واگذار میشه

  3. از یاسوج گفت:

    کسی التماس برای پست نمیکند اگر کسی التماس کرده و شما هم به ایشان پست داده اید پس شما مقصرید

دیدگاه شما